November 15, 2010

Permaisuri Aishah dan Uncle Seekers? | Kebenaran atau Kepalsuan

Heboh hari ni. Bila mana dunia blogging ni penuh dengan cerita-cerita pasal Permaisuri Aishah dengan Uncle Seekers. Aku tahu pasal cerita ni pun bila aku terbaca blog Joegrimjow pagi tadi. Tentang traffic blog uncleseekers yang mencatat kenaikan mendadak akibar dari pendedahannya pasal hubungan beliau dengan Permaisuri Aishah. Betul ke?



Aku nak percaya pun 40% percaya 60% tak percaya. Sebab ape? Sebab aku sendiri pun tak tahu. Yang aku tahu, dalam dunia blog ni macam-macam boleh tipu. Tapi kalau korang tengok sendiri blog tu. Korang pun rase nak percaya. Betul atau tidak? Allahualam.

Cik Epal pun tulis jugak kat blog dia pasal ni. Dia pun tak percaya jugak. Sebab sebelum ni pun heboh yang rancangan seekers tu tipu. Jadi uncle seekers ni penipu la ye? Aku tak kenal sangat. Sebab aku bukan pengikut setia rancangan Seekers.

Keluar jugak dekat blog Kancil Biru pasal ni. Dia pun tak percaya jugak. Betul ke?.  Tak setuju jugak dengan pendedahan ni. sebab nampak terlalu terbuka. Ape salahnya kalau dirahsiakan sikit-sikit kan?

Joegrimjow bercerita jugak. Blog pertama yang aku tahu pasal benda ni. Dia memang tak setuju. 

Aku pun, memang tak setuju. Adakah ni disebabkan populariti? Ataupun nak kan perhatian semata-mata? Tepuk dada tanya selera. Lagi satu yang bermain kat fikiran aku, yang tu betul ke uncle seekers punya blog? Ataupun ade orang lain yang menyamar sebagai uncle seekers? Tapi kalau ikut gambar yang ade dalam blog tu. Memang uncle seekers pun. 

Arghhh. Malas dah nak fikir. Betul atau tak, "Lu pikir la sendiri" bak kata Nabil kan. 




12 comments:

missbby said...

Saya pun dah baca..malas nak tulis kat blog..tak tau betul ke tak kan...hehe

aizatshafiq said...

@missbby

tu la pasal...
tapi agak terpengaruh jugak dengan gambar-gambar tu...
=)

Nur Areefah said...

taknak percaya pon macam boleh percaya..tapi apa motifnya si uncle tu tatau la kann~

WanFadhilah said...

ade gak baca ni kat blog.. smpi kt blog uncleseekers pn dh baca.. xtaw gak nak cakap apa. klu btul dia bercinta pn, xkn la smpi nak citer mcm tu skli. siap ada part2 dia lgi. padahal yg dia nak marah sorang je, last2 semuanya terkeluar.. macam nk tnjukkan kebenaran, tpi kebenaran itu tidak nmpk benarnya malah cam memalukan diri sendri je..

Siti Safiyyah said...

ada jugak baca pasal ni. tak tau la nak percaya ke tak. entahla kan manusia ni macam2..

aizatshafiq said...

@nur areefah

tu la...
hairan jugak sebenarnye...
tapi apasal pasal ni pun nak heboh2 ek?...
hmmmm

aizatshafiq said...

@wan fadhilah

tu la...
macam nak bagitau satu dunia...
sepatutnya biar lah rahsia kan?...
hmmmm...

memang konfius jugak dengan tindakan uncle ni...
tapi betul ke?

aizatshafiq said...

@siti

sebab tu la 40% caye, 60% tak caye...
hehehehe

Perjalanan hidup sementara said...

yg pelik nya macam membangan diri lak dengan dosa kan. dunia.. dunia..

Unknown said...

aku baca aku gelak2 je

hehhh.

aizatshafiq said...

@hotnett

tu la pasal...
benda kecik je...
saje besar2kan...
hmmmmm

aizatshafiq said...

@ery farieha

ko gelak macam mane ek?...
hahahahaha