November 29, 2010

Petang Isnin

Penat !

Sebab ape. Sebab aku baru balik dari beriadah. Maklum la. Selama aku duk bercuti hari tu. Memang dah lame tak beriadah. Duk kat rumah je. Hehehe. Sekarang ni baru nak bergiat aktif balik lepas dah beberapa bulan menternak lemak. Walaupun lame. Tapi badan still maintain lagi. Hahaha.

Hari ni. Tak banyak cerita sangat. Sebab routine kerja. Biasa la. Bangun pagi - Kerja - Lunch - Kerja balik - Balik kerja. Kalau agak rajin, pergi riadah. Kalau tak rajin. Mengadap tv je la kat bilik. Hehehe. Tu la life sebagaii seorang pekerja. Tapi aku nasib baik la. Still kena undergo training. Macam student. Tapi privilege tu lain sikit. Seronok jugak kan. Student sambil bekerja ni. =)

Sekarang ni idea nak berblogging tak macam dulu. Kalau dulu, banyak je aku nak tulis. Sekarang ni, macam idea ni kering sangat. Sebab ape? Masih lagi dalam proses nak mengenali masalah yang aku tengah hadapi sekarang. Macam masalah besar pulak kan? 

Stop kat sini dulu. Aku nak mandi-mandi. Maklum la lepas bersukan. =)

4 comments:

nurmisnan said...

salam aizat..
beriadah lah dulu
dah relax2 kasi keluar itu kolestrol
baru dapat idea superb kot...

enjoyed...

Anonymous said...

tu la untung jadi lelaki, ternak lemak banyak mana pun, still tak gemok2 jugak. :)

aizatshafiq said...

@nur misnan

macam tu la kot..
dah banyak sangat kolestrol ni..
hehehehe

aizatshafiq said...

@rara nasiha

hehehehe..
tak jugak..
kalau nak gemuk..gemuk jugak nanti...
=p