November 22, 2010

My room and Yuna

Tempat yang bakal aku bermalam selama 1 tahun disini. Pendapat korang? Actually ni la bilik aku time aku kat sini untuk setahun. Tak lame pun, setahun je. Training before masuk ke real job. So, lepas briefing tadi aku dapat bilik ni. Twin sharing dengan seorang member. All the facilities are here. Alhamdulillah. 


Baru lepas tengok Muzik Muzik jugak tadi. Tengok banyak je tweet pasal Finalis untuk AJL nanti kan? Neway, untuk tadi. Aku jatuh hati kat Yuna la. memang cukup fesyen la Yuna malam tadi. Nice. Kalau korang jumpa Yuna kirim salam aku kat die ye. Hehehe.


Ok. Malam ni nak rehat. Sebab penat sehari tadi. Sekarang ni nak kena set mind sebab kena bangun awal esok. Maklum la, dah 4 bulan bangun tengah hari. Hahaha.

Nite !

14 comments:

Unknown said...

jatuh cinta? c


cheh!

aizatshafiq said...

@ery farieha

hahahahaha....

Anonymous said...

yuna!!!
ad org kim slm heee ^^

aizatshafiq said...

@akbintangcikdlangit

hahahahaha....
=)

Kalamhati said...

Salam aizat..

SAYA SUKA BLOG AWAK LA!..hehe
http://intizhar-kalamhati.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

miss lolly a.k.a luvfareda said...

abah tsk yuna :P

Ku Nurasyiqin Ku Amir said...

yuna?waaaa....kena keja rajen2 neh^^

aizatshafiq said...

@kalamhati

hehehehe...
thanks kak...=p

aizatshafiq said...

@miss lolly

ape tu cik lolly...
=p

aizatshafiq said...

@syiqin

hehehehe...
tu la pasal...
tapi sekarang ni dengar cite...
Qi yang berlakon blogger boy tu minat kat die la...
huhuhuhu

LynnAiza said...

yuna dah jd milik Qi..sila crik yuna lain ye..haha

aizatshafiq said...

@nama.aku.lynn

tu la pasal...
baru tahu yang Qi dengan Yuna...
betul ke ek?..

s h a said...

amboi...sedapnyew org tu bangun tgh hari...wahh...beshnyew bilik...x aci...ade bath tub x?haha...

aizatshafiq said...

@shee

hehehehe..
tu time kat umah...dah keje ni kena la bangun awal...
huhuhuhu...

bath tub?..
takde...kalau ade rasenye tido dalam bath tub je...
=p