November 18, 2010

Fida Aishah sayang aku?

Hahaha. Tajuk ni mesti gempar kan? Sape yang tak kenal Fida Aishah. Yang sekarang ni memang betul-betul ambik tempat dalam dunia blog. Aku ni memang pengikut blog Fida Aishah ni. Tapi bila keluar tajuk macam ni, mesti korang terkejut kan. Hari tu pun dah keluar pasal kontroversi Fida Aishah ni. Betul ke tak. Lantak la. Yang aku fikir. Semua dalam dunia blog ni ade rahsia tersendiri. Hehehe. 


Tengok gambar pun boleh cair kan. Hahaha. Pastu tadi Fida Aishah cakap dia sayang kat aku. Hahahaha. Korang jeles tak? Aku ade bukti ni. Hehehe.



Caye tak?.. Kan betul tu. Hehehe.

Ape-ape pun. Entry ni sekadar mengisi masa lapang. Takde ape-ape kontroversi disini. Takut jap gi aku pulak kena belasah dengan Ariffshah. Hehehe. Takde kaitan same ade yang hidup ataupun yang mati ye. =)


p/s : Ape agaknye event terbesar di Kelantan yang bakal menyaksikan Al-Quran bernilai RM 300 juta tu ek? Nantikan entry ni...hehehehe

12 comments:

zool said...

macam2 hal la..
apa pun tahniah lah sebab ada yang sayang.. hahaha

aizatshafiq said...

@zool

hahaha...bukan betul2 pun...
=)

Nur Areefah said...

real ke tak tu? o.0

missbby said...

huhu..gempak gak..ingat betul2 tadi..

abigemok said...

aku jeles! ngahahaha

aizatshafiq said...

@nur areefah

kalau real...
memang nak kne belasah la kan...
hehehehehe

aizatshafiq said...

@missbby

hehehehe...
mesti jeles ni...
=p

aizatshafiq said...

@kyuubi

hahahaha...
jangan jeles ye...
=)

Unknown said...

chehhh bangga plak.
hahahaha

aizatshafiq said...

@ery farieha

hehehehe...
mesti la...
fida aishah tu...
=p

jap gi mesti aku kena blasah dengan ariffshah...
hahahaha

LynnAiza said...

mmg nak kne blasah ngan ariffshah kalau betol..haha

Anonymous said...

she's fake... total fake..
imegresen officer di terengganu.. 40 years old.. go figure!