November 16, 2010

Irine Nadia Marcello | Top Keywords for this week

Sape Irine Nadia Marcello? Hahaha. Kalau korang tak kenal sape dia. Boleh la Google name tu ye. Aku pun terkejut jugak, sebab keywords tertinggi untuk minggu ni Irine Nadia Marcello ni paling top la. Aku pun tak tahu jugak sebab ape. Mungkin sebelum ni aku pernah tulis pasal isu Fake Irine Nadia Marcello kot. 


Faktor-faktor sebab ape orang cari pasal Irine Nadia Marcello:


Sebab Irine Nadia Comel !
Kalau aku cakap Irine ni tak comel. Tipu la kan. Kalau aku cakap camtu, aku ni boleh dikategorikan lelaki yang bukan lelaki. Hahaha. Tapi memang kenyataan. Korang tengok je la. Follower Cik Irine ni kan, dah berape ribu? Of course la aku tahu yang kebanyakan followernya lelaki. Hahaha. Tak percaya? Sila tengok !

Nak tiru gaya fesyen a.k.a bergaya !
Bab bergaya ni. Susah sikit nak explain. Sebab korang pun tahu yang Irine ni memang pandai bergaya. ditambah pulak dengan gaya-gaya Islamic gitu. Aku memang tak pandai pasal fesyen. So, tak boleh nak komen lebih-lebih.

Mungkinkah stalker?
Mungkin jugak stalker yang cari pasal Irine Nadia Marcello kat blog aku. Mane tahu, kot-kot aku ni dapat berita hot pasal Irine Nadia ni ke. Sebab tu kot, stalker masuk kat blog aku nak cari info pasal Irine ni. Tapi aku rasa lagi elok korang pergi kat blog Irine sendiri. Sebab kat situ lagi banyak korang boleh tahu pasal Irine.


Irine Nadia for sale?
Opps. No. Ni bukan Irine Nadia for sale. Tapi patung kat sebelah tu ye. Aku rasa memang ramai yang akan mempertaruhkan macam-macam demi Irine Nadia ni. Tapi ape kan daya...Cik Irine ni dah berpunya. Hahahaha. Mesti ramai yang kecewa kan. 

Ape-ape pun. Entry sekadar mengisi kekosongan di siang hari. Walaupun aku tapi entry ni di malam hari. Korang yang cari pasal Irine Nadia ni boleh la singgah kat blog Irine ye. Oppss. Ni dah kira promote. No hal la. Lepas ni aku nak mintak pampasan dengan Cik Irine ni. Tak pun mintak kat Cik "Abang"  dia kan. Hehehe.

12 comments:

Yatre Hayati said...

orang chantek mesti ramai peminat.

aizatshafiq said...

@yatre hayati

hehehehe...
biase la tu kan...=)

Unknown said...

takde ke orang google blog aku?

wahahahaha

*perasan.

Nur Azila Ismail said...

ayu sgt . hehe

aizatshafiq said...

@ery farieha

ade2...
Mr.Bun...
hahahaha

aizatshafiq said...

@nur azila ismail

memang ayu pun...
sebab tu ramai peminat...
betul tak?..
=)

ardinihumaira said...

irine lawa :D

akubiomed said...

Yang cantik dan indah memang sedap mata memandang tapi nak menjaganya bukan senang :-) Kadang kala boleh membuat kita cemburu

izulman said...

kenal die in person abg die my housemate mmg bergaya. pnh dtg my house kt sydney last year haha goodjob irine go fr yr dream. ;)

aizatshafiq said...

@ardinihumaira

sudah semestinye...
=D

aizatshafiq said...

@akubiomed

SETUJU !!!
hehehehe

aizatshafiq said...

@izulman

ooo..ye ke...
dah pernah face to face dengan irine la ni?...
jeles...~
hehehehe