November 19, 2010

Mataku berair | Gara-gara mengadap laptop lame ke?

Dah dua hari mata aku sakit. Aku pun tak tahu sebab ape. Maybe letih kot. Tapi yang tak syoknye, sebelah je mata aku yang berair. Sebelah kiri. Kalau tengok, urat-urat mata tu dah merah semacam. Sebab ape ek? Aku pun dalam dua hari ni dah jarang-jarang mengadap laptop. Bila mengadap laptop lame mata aku confim berair. Maybe ni la akibatnye kalau mengadap laptop terlalu lama kot. Huhuhu.


So, tadi pegi la Guardian pharmacy. Beli Eye Mo. Sebab aku memang tak tahan sangat dah sakit mata ni. Berair sepanjang masa. Alhamdulillah. Lepas guna je Eye Mo Relief ni. Mata aku dah semakin ok. Tapi tengok esok pulak macam mana. Entry pendek je malam-malam ni. Sebab tak boleh nak online lelame. Sebab mata aku dah macam nak berair ni. Huhuhu.

p/s: Internet dah mula slow. Sebab bandwidth dah sampai limit. So, kena tunggu 28hb baru laju balik. Huhuhu.

6 comments:

nurmisnan said...

salam sihat sejahtera
esok kalau berair lagi maknanya
ada orang nak datang mintak..
huhuhuu... gurau

Unknown said...

hokhok
on9 je keje
:P

Kalamhati said...

huhu mata akak pun cemtu kalu ngadap laptop lelama..kena restkan mata..jgn terlalu lama ngadap laptop tau..sian mata tu..huhu

aizatshafiq said...

@nur misnan

ehemmm...
mintak ape tu?...
hehehehehe...

aizatshafiq said...

@ery farieha

hehehehe...tak jugak...
tapi boleh cakap mengadap laptop selalu la...
hahahahaha...

aizatshafiq said...

@kalamhati

tu la...
sekarang ni dah kurangkan sikit...
=)