November 22, 2010

First time bergelar employee

First time update dekat INSTEP, Batu Rakit. Pagi tadi aku dah report duty as a employee. Ye la kan. Dah 4 bulan aku dok rehat-rehat kat rumah. Sekarang ni dah start balik nak perah otak aku yang agak beku sekarang ni. Hahaha. Hari ni tak banyak aktiviti sangat. Sebab baru first day. Jadi banyak rest je la. Esok, baru start ice-breaking untuk new employee. So, sekarang ni memang aku rehat-rehat dalam bilik je. Tunggu time dinner. Hahaha. 

So, sekarang ni aku nak dreaming jap. Penat. Nanti aku update lagi ye. 

9 comments:

Pirate Doctor said...

Insan yg berjaya dan cemerlang datangnye bila dia pk dia boleh berjaya dan cemerlangla....semoga mr Aizatsyafiq gembira dgn kerje yg ade

missbby said...

Aizat kerja sebagai apa ye?

ardinihumaira said...

selamat bekerja :D

En iLHAM said...

semoga berjaya menempuh cabaran bekerja semula

aizatshafiq said...

@pirate doctor

thanks...
=)

aizatshafiq said...

@missbby

keje dalam engineering site....
=)

aizatshafiq said...

@ardinihumaira

thank you...
=)

aizatshafiq said...

@en ilham

thanks bro..
=)

aiai said...

gudluck!