November 19, 2010

Buffered Earnings tertinggi yang aku dapat

Hari ni aku check aku punya earnings Nuffnang yang aku dapat untuk minggu ni. Buat pertama kalinya aku dapat nilai Buffered Earnings yang tertinggi. Walaupun tak sampai beratus-ratus. Tapi sepanjang aku berblogging ni. Ni merupakan BE tertinggi yang aku dapat. Tunggu nak capai RM 50 je. Tu pun tak tau la sempat ke tak. Hehehehe. 


BE dari Digi ni masih lagi berjalan. Harap-harap sampai la RM 50 tu nanti ye. Hehehehe. Sekarang ni pun dah tinggal 4 dah. Sebab yang lain dah jadi metered. Jadi kena la tunggu BE yang akan datang pulak. =)

16 comments:

ardinihumaira said...

banyaknyaaa nak sket :D

ProfHariz said...

Wah.. Bestnya bilalah gamaknya.. Aku nak dapat BE yang leh melekat 24jam :)

Cikgu Dahlia said...

BE dah lama xhinggap blog DJ

Haw said...

tahniah!.. bukan senang nak dpt BE tinggi mcm tu

- zuriey - said...

tahniah..nanti leh belanja saya bila dah cashout..hehe tak malu

maverick said...

tahniah bro...lu mmg hensem...belanje teh tarik...

Kalamhati said...

whaa tahniah aizat!rezeki tu..=)

aizatshafiq said...

@ardinihumaira

hehehehe...
sini2..nak transfer...=p

aizatshafiq said...

@profhariz

ape kate kalau try hantar memo kat Nuffnang...
mintak BE yang lame2 sket...
hahahaha

aizatshafiq said...

@dahlia

ye ke...kena tanya Nuff tu...
=)

aizatshafiq said...

@haw

thanks...
btw...ade blogger yang dapt berkali-kali ganda dari ni tau...
=)

aizatshafiq said...

@zuriey

hehehehe...

aizatshafiq said...

@maverick

hahahaha...
pujian ade makne tu....
=p

MuJE said...

wah, terbaik gile! yang tutup tu konfem2 masyuk jugak.. dah lebih 50 la kalo camtu...hehe

aizatshafiq said...

@kalamhati

thanks kak...
=)

aizatshafiq said...

@muje

hahaha...
takde la...
sikit2 je...
=)