November 11, 2010

Kenapa AC Mizal tutup account Facebook?

AC Mizal dah tutup account Facebook? Kenapa dan mengapa? Sebab dah tak tahan dengan tohmahan yang dikeluarkan ke? Ke fakta yang telah dikeluarkan oleh Aidid Mu'adib ni betul-betul belaka? Konfius jugak sekarang ni. Bila dah tutup account Facebook macam tu bukan ke macam melarikan diri dari masalah?



Aku sekarang ni masih lagi menunggu penjelasan dari AC Mizal sendiri. Sebab memang sampai sekarang ni takde lagi penjelasan konkrit yang dikeluarkan oleh AC Konsortium. Lepas tu, tup..tup dah tutup pulak account Facebook. Lagi la orang syak yang dia ni bersalah.

Aku sebenarnya baru bukak pagi tadi. Kalau tak silap aku dalam pukul 10 pagi tadi. Time tu memang masih ade lagi Page AC Mizal. Tapi petang tadi, bila aku terbaca blog Joe. Aikk. Dah tutup pulak dah. Cepat sangat. Kenape?

Buat AC Mizal. Aku sebabgai pemerhati kat dunia luar ni. Nak jugak tahu pasal kebenarannya. Kalau fakta anda konkrit macam Aidid Mu'adib mesti orang boleh pertikaikan balik. Jangan la lari macam ni pulak. Tak gentleman la kan. Kalau tak bersalah. Tegakkan kebenaran ni tak. 

Dah2. Malas nak cakap panjang-panjang. Tak nak bagi promosi lebih pulak pasal kes ni. 

5 comments:

saya_arief said...

isu hangit sekarang ni.
:D

LATEST ENTRY : MACAM MANA AKU
DAPAT KENAL NUFFNANG

aizatshafiq said...

@saya_arief

memang sangat hangit....
dah rentung dah kot...
hahahaha

Myvitrd said...

tak perasan pulak tutup.. nanti aku nak check

aizatshafiq said...

@tn. punya

aku baru bukak pagi tu...
tengok2 dah tutup la pulak...
huhuhuhu

ab said...

macam2 dunia skrg..