October 30, 2010

Maaf sebab lama tak update

Aku rasa dah tiga hari blog aku sepi tanpa entry. Sejak hari Khamis hari tu je ade entry. Jumaat dengan Sabtu senyap. Sebab aku sibuk-sibuk sikit. Maklum la kan, dalam dua hari ni sibuk dengan konvo. Banyak la jugak aktiviti. Tapi nak cerita dalam satu entry tak syok la pulak kan.

Hari ni lepas konvo terus gerak ke Melaka. Jumpa sedara lama. Malam ni kira bermalam kat Melaka la. Time dekat Bangi hari tu, aku nak online. Walaupun Bangi tu kita satu tempat yang boleh kat maju kalau nak dibandingkan dengan Melaka ni. Tapi line internet aku yang cukup-cukup lembab kat Bangi memang tak bagi aku nak online. Sebab tu aku tak online. Asal nak bukak blogger je. Memang lambat nak mampus. Aku pun tak tahu sebab ape. Tapi kat Melaka ni laju la pulak. Hehehe.

Nak upload gambar aktiviti aku dua hari ni pun tak sempat lagi. Tak sempat nak pilih. Nak edit sikit-sikit dulu. Jadi nanti bila dah balik Kota Bahru kot aku akan cuba upload gambar-gambar tu nanti. Kalau sekarang ni memang tak sempat nak pilih. Sebab banyak sangat. Sabar ye. 

Malam ni nak rest. Sebab semalam tak cukup rest. Hari ni je dah bangun pukul 6 pagi. Lepas tu, pukul 7 pagi dah kena ade kat GMI. Memang tak semapat la kau nak rehat-rehat. Malam ni baru dapat time nak rehat puas-puas. Esok dah nak gerak balik Kota Bahru. 

Jadi sampai kat sini dulu ye. Maaf sebab tak boleh nak kongsi entry-entry baru lagi. Kepada korang yang masih setia membaca blog aku. Thanks alot. Sebab korang sudi lagi jenguk blog aku ye. 

=D

4 comments:

Durrani Zamri said...

Sama2...heheh~

Syafrizal said...

Kesihatan kena jaga juga. Jangan lupa minum 8-10 gelas air setiap hari.

aizatshafiq said...

@bit zamri...

=)

aizatshafiq said...

@syafrizal

thanks....
=)