October 4, 2010

Kad Jemputan Majlis Konvokesyen GMI kali ke-16


Kad Jemputan ke Majlis Konvokesyen yang ke-16 dah pun sampai kat rumah. Tak sangka. Pejam celik, pejam celik aku dah pun bergelar seorang graduan. Kejap je rase masa ni berlalu. Rasa macam aku ni masih baru lagi mendaftar sebagai pelajar baru. Hehehe.

Bila dah graduate nanti, mesti orang tanya. Aku nak sambung ke? atau nak Study ke? Yang tu akan aku cerita dalam entry-entry akan datang. Keputusan tu dah ade. Cuma tak syok sangat la nak reveal sekarang kan. Hehehe. Step by step. 

Bila dah graduate ni dah rase macam tua sangat. Hahahaha. Walaupun aku rasa aku ni masih muda. Ye la kan, lepas ni dah boleh kerja. Tak pun boleh lagi nak sambung belajar, ke peringkat lagi tinggi. Bila dah masuk alam kerja ni dah lain kan? Aku dah 2 bulan jugak bercucuk tanam kat rumah ni. Hahahaha. 

Ke mana hala tuju aku lepas ni? Nantikan entry seterusnya. Aku tau. Pembaca blog aku ni cukup setia dengan blog aku. Sebab tu aku tak nak serita sekarang. Kite story lain kali ye. 

=)

6 comments:

Kalamhati said...

congrats aizat!..=)

Nur Azila Ismail said...

tahniah aizat :)

aizatshafiq said...

@kalamhati

thanks kak...
=)

aizatshafiq said...

@Nur Azila Ismail

thanks ye...
=)

CPFZ said...

congratz...
wee..
aku juga konvo, pd 101010 ni..
^.^

Posto, posto

aizatshafiq said...

@ayaz

wah2...
minggu depan kan?!...
tak lame lagi tu...
hehehe