October 27, 2010

Thank You Nuffnang

Aku cukup sayangkan Nuffnang. Love you Nuffnang. Sebab hari ni bila aku check je kat earnings untuk blog aku. Aku dapat pertambahan 2 Buffered Earnings. Kalau ikutkan sebelum ni aku hanya dapat 3 je. Hari ni check-check ade pertambahan lagi. Alhamdulillah. Rezeki. Tapi kecewa jugak sebab bulan ni tak boleh nak cash out. Insyaallah bulan depan boleh kot. Hehehehe.


Hari ni jugak aku dapat invitation daripada Nuffnang untuk Digi Angels Internet Gathering. Macam yang korang tahu, nanti akan diumumkan siapa pemenang untuk contest iphone 4 hari tu. Jadi ramai la jugak blogger-blogger yang bakal datang kat situ nanti. Termasuk la blogger-blogger otai yang aku rasa aku tak pernah jumpa kot. Aku dah pun RSVP untuk gathering tu. Insyaallah kalau tak ade ape-ape sape yang dapat invitation ke gathering tu nanti kita jumpa kat sana ye. =D


Kebetulan dengan Gathering ni jugak. Esok aku akan ke Kuala Lumpur. Sebab aku kan nak konvo this Saturday. Jadi kena la bergerak ke Kuala Lumpur esok. Sebab lusa dah ade rehearsal. Kena sampai awal la. Ape-ape pun, kalau takde ape-ape aral kita jumpa kat Digi Angel Internet Gathering tu ye. Ok guys. Nak sambung packing barang lagi ni. =D

22 comments:

zool said...

tahniah semoga makin bertambahlah earning tu.

Kalamhati said...

alhamdulillah..masyuk2..=)

abigemok said...

wah, tahniah2.. moga makin lebat nanti :)

Amira is mira said...

wah..BE naik ea??hows ur earning?naik x??since my earning x naiik

Rosmarieza said...

tahniah~ :)

Durrani Zamri said...

wah best tu!

Nur Suaidah Bachok said...

aku ada 2je buffered sekarang. dah sebulan takde pertambahan buffered! :(

aizatshafiq said...

@zool

thanks...
insyaallah...kalau ade rezeki tu ade la...
=)

aizatshafiq said...

@kalamhati

alhamdulillah...
rezeki kak..
=)

Usy@M^^ said...

Tahniah...susah tu nak dpt BE smpai 5..

aizatshafiq said...

@kyuubi

insyaallah...
kalau ade rezeki...
hehehehe

aizatshafiq said...

@amira is amira

hehehehe...
a'a...
dapt sikit lagi...
ooo...ye ke...
kena based on traffic jugak...
=)

aizatshafiq said...

@dark rose

thank you...
=)

aizatshafiq said...

@bit zamri

hehehehe...
thanks...
=)

aizatshafiq said...

@molmolla

tak de rezeki lagi kot...
hehehehe

CPFZ said...

tahniah,
pasni bleh la open table ek?
:p

aizatshafiq said...

@syamsul anuar

hehehehe...
thanks...
rezeki kali nie...
=)

aizatshafiq said...

@ayaz

hehehe...
tak mampu lagi nak open table dengan income setakat ni...
=D

Anem Arnamee said...

wah. nanti mik gambo ya:P

ikram said...

tahniah :) saya pun baru dapat b.e dan m.e :D syoknye.. nak tunggu dari churp2 pulak, dah 3 tugas siap diberi :D

last post gosip²:
bukti fasha sanda di ceramah
bukti jue aziz di kutuk

aizatshafiq said...

@anem arnamee

insyaallah...
=)

aizatshafiq said...

@ikram

bagus la macam tu...
hehehehe..
=)