October 10, 2010

Review 9# Siti is Here | Milik Siti Safiyyah

Blog yang terakhir aku Terjah untuk kali ni. Sebab aku agak sibuk kebelakangan ni. Jadi tak sempat nak meneliti  blog-blog korang. Maaf ye. Mungkin kalau ade mase nanti aku akan bukak lagi peluang terjah-menerjah blog ni ye.

Untuk lawatan terakhir ke blog dalam sesi Terjah @ aizatshafiq.com ni. Aku melawat ke blog Siti Safiyyah.  Blog yang berheaderkan SITI IS HERE, diserikan lagi dengan warna background pink. Comel kan?!...hehehehe..


Dalam blog ni terus-terang aku cakap memang penuh terisi. Sebab Siti Safiyyah ni suka bagi pendapat tau. Kalau tak caya korang singgah dan jenguk la ke blog Siti Safiyyah ni ye. Lagipun, kalau korang jenguk kat blog ni, sejuk mate memandang. Sebab blog ni cukup simple. Sebab tu, aku suka melawat kat blog ni. Tapi jadi silent reader je. Hehehe.

Nak dapatkan Tips? 

Banyak kat sini. Tips ape? Cakap je. Kat bawah ni aku buat senarai antara tips-tips tu.
Dan banyak lagi la. Kalau korang nak tahu pasal tips-tips ni, jenguk-jenguk kan diri anda ke blog Siti Safiyyah ni ye.


5 comments:

toyolkiut said...

menarik jg..

Anonymous said...

nak terjahla kejap lagi. :)

aizatshafiq said...

@toyolkiut

=)

aizatshafiq said...

@rara nasiha

hehehe...
=)

Siti Safiyyah said...

thanks aizat..first time blog direview nih. huhu :)