October 28, 2010

Short Entry di pagi hari

Salam. Entry di pagi hari. Lame jugak tak taip entry pagi-pagi hari ni. Hehehe. Hari ni aku nak bergerak ke Kuala Lumpur. Perjalanan jauh jugak la. Kalau naik bas, mau makan 8 jam. Tapi kalau naik kereta cepat sikit daripada tu.


Ape-ape pun. Ni short entry je. Sebab aku nak pergi mandi pulak. Nak gerak dah. Hehehe. Tapi still ambik kesempatan nak update blog lagi. Adakah aku ni dikira sebagai blogger tegar? Ataupun blogger yang dah addicted dengan blog? Hahahaha.

Ok2. Tak nak cakap lebih-lebih. Nak pergi bersiap dulu ye. Ape-ape pun. Korang doakan la ye perjalanan aku ke Kuala Lumpur pagi ni. Semoga perjalanan aku pagi ni selamat hendaknye. Amin~


4 comments:

Usy@M^^ said...

Semoga selamat sampai ke destinasi..

aizatshafiq said...

@syamsul anuar

alhamdulillah...
dah selamat sampai ke destinasi..
=)

Syafrizal said...

semoga selamat dalam perjalanan

aizatshafiq said...

@syafrizal

alhamdulillah...
dah selamat semuanya...
=)