October 4, 2010

Cek Pertama Nuffnang aku dah sampai


Yesss !!! Akhirnya sampai jugak Cek Nuffnang aku yang pertama. Lame jugak la nak tunggu cek ni. Sebab time aku cash out chek ni time tu aku bukan lagi berstatus "Gliteratti" jadi masa yang diambil untuk cash out cek pun dua bulan. Sebab tu beruntung bila dapat status Gliteratti ni tau. Macam-macam kelebihan yang boleh dapat. 

Pendapatan pertama aku dengan Nuffnang tak lah tinggi mane pun. Sekadar dapat tiga angka tu ade la. Nak cecah RM 500 pun belum lagi. Tapi Alhamdulillah la. Boleh la tambah-tambah pendapatan sikit. Hehehe. 

So, sekarang ni siapa kata blogging tak boleh buat duit?

Ni lah buktinya. Tapi setiap yang aku dapat ni makan mase jugak nak dapat. Sebab banyak yang aku perlu belajar dan kena faham pasal selok-belok blogging ni. Sebab tu kena ade usaha jugak la. Ape-ape pun, thanks kepada pengunjung blog ni yang tak putus=putus datang memberikan sokongan.

Thanks untuk anda semua.


26 comments:

Unknown said...

jom belanja aku
nak dtg KL kan this week?
hehehehehe

CPFZ said...

tahniah..
nnt bleh mintak kamu belanja nih..
hek...
:p

Shaizul Sapar said...

wah.tahniah bro.sempt lg buat open house ni.hehe

Kalamhati said...

bravo!hehe..ni yg tambah semangat akak ni..

ProfHariz said...

Aku belum merasa.. huhuhuhu

sarah-najwan said...

tahniah..bilalah saya nak dpt cenggini..hehe...hepi2 blogging..

Nur Azila Ismail said...

hehe . boleh la zila jadikan aizat sebagai idola :)

zack zaifull said...

best-best... char kuew tiaw satoo.... aizat belanjaaaaa

Faizalpj said...

open table le

Cikgu Dahlia said...

Tahniah!!!!
wahh banyak tu 3angka untuk first cashout :D

Mrs Ijam said...

wah,bau smpai tadi ke hape???
ngah tunggu cek gak ni~~:)

aizatshafiq said...

@Ery Farieha

hahahaha...
tak jadi turun KL la dis week...
=p

aizatshafiq said...

@ayaz

belanje?...
hehehehe...

aizatshafiq said...

@Dakwat Basah

Open House?...
hahahaha...
tak cukup la nampak gayenye...
=)

aizatshafiq said...

@Kalamhati

hehehe...
thanks kak...
=)

aizatshafiq said...

@profhariz

takpe la...
nanti mesti dapat punye...
=)

aizatshafiq said...

@sarah-najwan

thanks...
bukan senang jugak...
ape yang penting kita blogging dengan happy...
baru dapat hasilnya...
=)

aizatshafiq said...

@Nur Azila Ismail

hehehe...camtu ye...
ramai lagi yang hebat tau....
=p

aizatshafiq said...

@zack zaifull

char kuew tiaw?
no problem punya.....
hahahaha

aizatshafiq said...

@Faizal@Pejay

hahaha...
tak tahu nak open kat mane...
=p

aizatshafiq said...

@Dahlia

thanks...
boleh la...rezeki sikit-sikit...
=)

aizatshafiq said...

@mashimaro

a'a...
baru sampai tadi...
lame jugak la nak sampainye...

Faizalpj said...

mcd tempat terbaek..pembaca setia nie..jgn hampakan harapan kami semua

aizatshafiq said...

@Faizal@Pejay

hahahaha...
ye la tu...=p

Nur Azila Ismail said...

dan aizat salah satu dari org yg hebat tu . hhee

aizatshafiq said...

@Nur Azila Ismail

ish...
tak la...
biase2 je...
hehehehe