October 11, 2010

Traffic mencapai 100++ Unique Viewer dalam masa sejam


Memang kehangatan perkahwinan Datuk Dr. Sheikh Muszaphar bersama Datin Dr. Halina memang cukup memberi penangan hebat ke atas traffic hari ni. Aku rasa sebelum ni kalau ikut statistik Nuffnang memang aku susah nak cecah 100++ dalam masa sejam. Tapi untuk hari ni, traffic aku banyak berpunca dari Majlis Perkahwinan Datuk Dr. Sheikh Muszaphar dan Datin Dr. Halina. Tak kurang jugak pasal kes penceraian Nadia Sharul Anuar yang mana merupakan bekas pengacara TV3.

Apa-apa pun pencapaian hari ni baru first time aku dapat. Kire excited la jugak. Hehehehe. Ni boleh bagi semangat untuk aku terus blogging ni. Thanks to all reader yang membaca blog aku ye.

=)

8 comments:

Kalamhati said...

tahniah aizat!pemangkin tuh..hehe

nurmisnan said...

salam.. tahniah brother

MuJE said...

oh yeah! aku pon penah dapat sebab ohtweet shoot post aku kat twitter die...hehe

aizatshafiq said...

@kalamhati

thanks kak...
=)

aizatshafiq said...

@nur misnan

thanks...
=)

aizatshafiq said...

@muje

tu la...
kerjasama antara blogger ni penting jugak...
hehehehe

cikgu myvi said...

wah tahniah... tgh usaha jugak dapat traffik .. =)

aizatshafiq said...

@myvi

thanks...
nanti mesti dapat nye...hehehe...