October 22, 2010

Facebook Page untuk aizatshafiq.com


Facebook page untuk aizatshafiq.com. Aku rasa agak terlambat jugak la. Dah ramai pun buat page untuk blog masing-masing. Tapi aku baru je buat.  Ni atas cadangan yang aku dapat dari molmolla. Time tu dia tanya aku ade tak Facebook Like Page kat blog. Sebab dia jarang bukak blog orang . Bila dah ada page macam ni senang nak baca. Aku pikir-pikir punya pikir. Betul jugak. Sebab tu aku pun ambik keputusan nak buat la. 

Thanks to molmolla sebab bagi cadangan ni hari tu. Hehehe. Jadi kepada korang yang melawat kat blog ni. Sudi-sudi lah like kan page tu ye. Aku tak pakse pun. Terpulang kepada keikhlasan korang nak like page aku ni ye. =)

8 comments:

Unknown said...

orang 1st like!

aahahahaha

Nur Suaidah Bachok said...

terima kasih kepada molmolla!!! :D HAHAHAAHHAHAHA..

aizatshafiq said...

@ery farieha

hahahaha....
tahniah...tahniah...
=)

aizatshafiq said...

@molmolla

ehem...jangan publisiti kat sini ye...
=p

Nur Azila Ismail said...

yeah . org ke 5 :)

aizatshafiq said...

@nur azila ismail

thanks...
=)

ProfHariz said...

I Like U :P

aizatshafiq said...

@profhariz

shhhh...
bahye tu...
=p