March 27, 2010

Penat seharian di Open Day...

Time aku tengah typ entry ni...Aku tengah kat dalam keadaan gelap...Maklum lah...start pukul 8.30 malam tadi kita kan kena memberi sokongan terhadap usaha menyelamatkan Bumi daripada climate change...So...dengan itu kita perlu memberi sokongan terhadap earth hour...

Ok...cukup pasal tu...Hari ini aku amat sibuk...memandangkan hari ni aku kena jaga exhibition untuk Open Day kat kolej aku...Hari ni jugak aku kena pergi jumpa fabricator untuk monitor progress untuk barang yang aku order untuk final year project aku...So...penat jugak...Coz terpaksa bergerak ke sana kemari...

Aku sempat jugak berjalan-jalan kat booth-booth open day...Tapi tahun ni tak berapa nak meriah...sebab tak banyak booth-booth yang menarik...tak macam yang open day tahun lepas...siap ada Paintball lagi...Kali ni kurang menarik...ni mungkin di sebabkan ia dijalankan untuk sehari kot...

So..hari ni aku tak sempat nak ziarah-menziarahi korang...Memandangkan...Aku penat...

So...Rasanya tu je kot yang aku boleh share dengan korang semua hari ni...Esok aku update lagi...


7 comments:

odagiri said...

gmi ke? hahae

myQza said...

dahulukan mana yg penting!

zulkbo said...

salam..
selamat menyambut hari bumi
tak berletrik la kita malam ni
he he

aizatshafiq said...

odagiri-

yup...

mana taw?...

=0???

Datang ke tadi?

aizatshafiq said...

si tedi-

=)

aizatshafiq said...

zulkbo-

same lah kita...

=)

odagiri said...

lol.same la.gmi gak,haha.dak IE ;p