March 29, 2010

Aku dekat Pit Pulse


Selamat pagi semua...Update untuk hari ini...So...aku nak cerita sikit pasal event aku malam tadi dekat The Pit Pulse KLCC...Macam yang korang tau aku dapat invitation daripada Petronas...So...aku kiranya antara 200 orang yang terpilih dalam majlis tu...So semalam aku dengan member aku pergi ke tempat tu...

Bannyak persembahan yang telah dipersembahkan kepada kami ketika majlis tu termasuklah persembahan utama daripada Zainal Abidin dan juga Adibah Noor...Memang mantap gandingan mereka...Kitorang juga dihidangkan dengan makanan dan minuman...Memang banyak....Waiter diorang asyik lalu je nak bagi makan...Dan event ini memang dianggap exclusive...Maklumlah nak masuk pun kena ada protokol...

Agak menarik juga semalan, aku dengan member aku mula-mula decide tak nak pergi...Disebabkan kitorang basah kuyup...Meredah hujan dari KLCC untuk kesana...Tapi last-last kitorang try jugak...Ye la...mana tak nya..takut kalau basah-basah diorang tak bagi masuk...Tapi last-last dapat juga masuk...

Layanan kat situ boleh bagi 5 bintang la...Waiter diorang boleh kata semua mat-mat bangla...Yang Malaysian semua jadi bos je...Semalam juga kitorang tunggu sampai ke pukul 11.00 malam...Still tak habis lagi...bila dah lepas 10.30 malam...Suasana dah jadi macam clubing...Sebab tu aku dengan member cabut dulu...

Semalam jugak ada satu cerita, bila mana member aku mintak air dengan mamat bangla tu...Dialog lebih kurang macam ni...

Member aku : Minum-minum ada lagi?...
Mamat bangla : Ada....Ada....Whiski ada...Beer ada...Semua free....

Hahahaha....Giler ape....Member aku mintak air lain dia cakap air lain.....Diorang ni dah tak boleh nak beza ke Melayu Islam dengan bangsa lain...Ke ni sebab diorang ni dah pernah jumpa orang Melayu minum-minum sekali...Mungkin...Allahualam....

So kat bawah ni sedikit gambar kat event tu....


Persembahan daripada Zainal Abidin...Marvelous....


Persembahan irama gendang...Memang best...Adrenalin aku pun naik...hahaha...


Persembahan DJ pada malam itu


Persembahan Violin...Tapi aku tak ingat daripada siapa...


p/s: Rabu ni, 31 March 2010, dekat Pit Pulse...Micheal Schumacher dengan Nico Rosberg ada dekat sana...Aku nak pergi...Tapi tak boleh sebab ada exam....Arghhhhh...So sapa-sapa yang boleh pergi...Boleh la memeriahkan suasana jika ada kelapangan ye....

6 comments:

Sharinginfoz said...

memang meriah kan...

Gaji Naik Belanja Naik

Jom PIBG

aizatshafiq said...

sharinginfoz-

ade dkt situ jugak ke smalam?...

khairil said...

macam best je

aizatshafiq said...

khairil-

memang best...

=)

Ummi_N said...

saya pun ada kat situ.. mantop sgt dorg berdua ni..

aizatshafiq said...

Ernawati sulaiman-

ye ke...

memang best kan...

=)