March 19, 2010

"I'm Going to the Gatsby Deodorant Street Fair"


17th of April 2010...Aku dah mark dalam aku punya kalendar...sebab apa?...
Sebab aku nak pergi "Gatsby Deodorant Street Fair"....Kat Times Square...

Here is the information where it will be:

Date : 17th April 2010
Time : 10 a.m. to 5 p.m
Venue : Front Foyer, Berjaya Times Square, Kuala Lumpur

Korang tengok sendiri la...Street Fair yang Gatsby buat kat bawah tu...Event secara maya sekalipun..
Seronok...
Ni kan pulak kalau kita pergi The Real Streetfair yang diorang nak buat kat Time Square...
Real experience tu...
So...better be there...


Aku dapat mail dari nuff pun agak lambat...
Dalam pukul 3.43 p.m...(detail sikit)
Tarikh tutup contest ni pulak dah dekat...tinggal 3 hari je lagi...
Tak tau la aku tergolong dalam 400 bloggers yang akan dijemput ke sana...
Tempat yang terhad...aku pun dah jugak terbaca entry yang dah ditulis oleh bloggers yang lain...

But i don't want to miss it...
Dah banyak pakai product Gatsby...so want to have the experience to be at Gatsby Street Fair...
Korang pun begitu juga...
Better don't regret at last...
Lagipun it happen on Saturday..
Weekend...So boleh la release tension kat situ sikit...
Have fun with all the Gatsby Street Fair...

Further information...Refer to www.gatsby.com.my/streetfair...
Kat situ korang boleh dapat banyak info for this event...

Last word...Kalau nasib aku baik...kita jumpa kat sana....

See you there...Guys...



2 comments:

Anak Perak said...

insyallah dapat 2.ckp cukup lg owg ni,ajak lagi bloggers len.hehe..

aizatshafiq said...

anak perak-

klau dapat...

mari la kita sama2 memeriahkannya...

=)