March 17, 2010

My Favourite Surfing Spot


Dah potong?...Tak nak ke En. Wiggy kat bawah tu?...


Korang nampak tak wiggy kt atas tu?...Smart ke tak?...Lawa ke tak?...Mesti la smart so...kalau boleh aku pun nak satu...Maklum la...Teknologi terbaru...Tambah pulak dengan colour hitam...Perghh...Memang smart....

Petang nie aku pun tak berape nak ada idea untuk update blog...So berjalan-jalan kesana ke mari...Then, aku terserempak dengan Nuffnang Instant Cash blogging...Terus terfikir nak tulis entry pasal My Favourite Surfing Spot...Terlihat jugak blog cik huda & cik liyana....Secara tak langsung aku pun nak try tulis jugak...hahaha...Menambah kerja di petang hari....

Dah lame sangat nak reveal tempat aku selalu membuang masa...Sehari kalau 5,6 jam...tak mengadap laptop...that's not me...Hahahahaha...Meja aku simple je...Aku lebih suka buat kerja kat meja..Kalau buat kerja kat katil confirm-confirm...tak sampai 5 minit....Dah berada di alam mimpi...So...Memang aku kerja kat meja lagi selesa bagi aku...

Bangun pagi, first thing first...mesti aku online...check Facebook...itu sudah semestinya...tengok mana-mana yang patut...News...Sudah tentu...Peka pada keadaan semasa...Blog update...Tiap-tiap hari...Check Nuff kebiasaan...

So...entry ni ditulis khas untuk Project Alpha ...sambil-sambil tu aku nak story la sket pasal tempat lepak aku sepanjang hari...


Tempat favourite aku kecik je...Meja just 600mm x 1000mm....hahaha...dalam unit mm tu...sekadar muat-muat laptop dengan tempat aku nak buat kerja sudah...tak perlu nak besar-besar...Simple....Botol air mesti ada...Sebab musim yang agak panas ni...kandungan air dalam badan aku pun kurang...so...air kena lebih sikit...sudah semestinya...serba-sedikit tentang aku punya favourite surfing spot...

Conclusion, aku memang suka surfing kat rumah coz lagi selesa...Tak payah nak risau kalau tertinggal barang ke...Tak payah nak angkut Laptop aku dengan wayar-wayar yang berserabut tu ke merata tempat...Yang penting selesa je...Home sweet home....

Jap-jap pesanan penaja....

"Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported byP1 and MAS"


4 comments:

bella said...

hehehee .. menarik citer ni ... port lepak kat umah mmg takperlu overdos sgt .. as long as, selesa, kaki leh kekanan dan kekiri tu dah kita besttt..ok ke guna p1wimax?

aizatshafiq said...

bella-

btol2...

hajat mmg nak try..buat mase skarang kat sini P1 wimax tk dapat coverage lagi...

♥Atiqah♥ said...

bilik kita hampir sama la.. tapi tak serupa.. hehehe

aizatshafiq said...

atiqah-

ye ke?...

sme mcam mane tu?...

=)