March 13, 2010

Hari ini...


Alhamdulillah...sampai je aku kat bilik...hari pun dah nak gelap sebab nak hujan...Hujan pun turun dengan agak lebat...Syukur sangat...sebab hari ini teramat lah panas...Hari ni aku pergi Mid Valley...Coz kat situ ade Education and Further Studies Fair...Saje tengok-tengok...mane tau ade peluang nak sambung kat overseas ke...

Rata-rata aku tengok ramai la budak-budak lepasan SPM...cuba untuk mencari tempat yang sesuai untuk mereka kelak..Tapi hari ni, memang Mid Valley dibanjiri dengan mereka yang berkeluarga...Ramai...maklum la..cuti sekolah pun dah mula...jadi ramai yang ambik peluang untuk bersama keluarga di hari cuti...

Kebetulan, hari ni jugak kat MidValley ada persembahan untuk mempromosikan Movie Alice in the Wonderland...Aku agak kecewa sebab dah cuba untuk booking pagi tadi tapi semua full...so...kena simpan hajat la dulu...

Balik macam biasa, kalau KTM komuter kalau tak penuh memang tak sah...Mesti penuh la...Berhimpit-himpit tu sudah mesti...Dah biasa sangat dah...

Ok la...aku nak rehat...penat berjalan tadi..tambah-tambah kecewa sebab tak dapat tengok Alice in the Wonderland... =(

2 comments:

Azizah Omar said...

la ciannye. baru nak tanye cite tu best ke tak sebab nak pi tengok gak. huhu.

aizatshafiq said...

Dila is Azie-

sorry...tak leh nak tolong...

tapi first impression...ok la...

=)