June 5, 2010

Trofi Piala Dunia tertinggal di Malaysia?

Semalam macam korang tahu aku ke Kampung Baru...jalan-jalan di sana...Sambil-sambil tu aku jenguk-jenguk jugak kedai-kedai yang ada kat situ...Dan aku dah jumpa Piala Dunia yang disyaki telah dicuri dari Afrika Selatan...hahahaha...
Aku pun mula-mulanya terkejut jugak...Sebab memang susah nak jumpa replika Piala Dunia..Tak tahu la kalau korang dah jumpa...Tapi semalam memang aku jumpa satu...Memang berat...dan boleh rasa macam kita pegang Piala yang betul-betul solid...Kalau tak salah aku berat Piala Dunia asal lebih kurang 6 kilo..Tapi yang ni tak la sampai 6 kilo...


Aku tanya tokey kedai tu berapa harga trophy tu...Lebih kurang RM 250...Diimport dari China...dan memang bukan untuk dijual...Lain la kalau aku offer tinggi mesti dia jual punya...hehehe...

No comments: