June 8, 2010

Jemputan ke Tayangan Perdana Toy Story 3 3D

Aku dapat email dari Nuffnang...yang mengatakan aku telah dijemput  untuk menghadiri tayangan perdana Toy Story 3 3D dekat MidValley...pada 14 June...yang mana merupakan hari lahir aku...hahaha...bertuah...sebab aku dapat ni bersempena hari lahir aku...yang jatuh pada 14 June...


Aku dapat 2 tiket...Seorang untuk aku dan seorang lagi untuk "dia"...hehehe...tapi dia jauh..dapat tak "dia" datang?...Mana tahu kalau ada rezeki aku boleh jumpa dia Insyaallah...Dah 2 bulan aku tak jumpa dia...Sebab aku dan dia masing-masing berjauhan...=)

Jiwang la pulak...hahaha...Apa-apa pun thanks to Nuffnang sebab dah bagi aku 2 tiket untuk aku tengok Toy Story...sebab aku memang peminat setia Toy Story...Masa time Toy Story Double Feature hari tu pun aku pergi tengok....jadi memang tak sabar nak tengok yang ketiga...Aku nak tengok character Chunk yang aku tulis untuk contest ni...Lagipun kali ni aku tengok movie yang masih belum release kat mana-mana panggung wayang...Wooowwww!!!...hehehe...


So...siapa lagi yang dapat pergi untuk movie tu?...Mana tahu kalau kita boleh jumpa kat sana...Bagitahu la ye...=)

6 comments:

Ben Ashaari said...

tahniah..hehe..suka TOYS STORY ..

aizatshafiq said...

Ben Ashaari-

thanks Ben sebab sudi singgah...
favourite story tu...
sejak zaman budak-budak lagi...
hehehe...

Masturah Idrus said...

tahniah yee... wuuu..nak jugak pergi.. takde rezeki...

aizatshafiq said...

masturah-

try your luck next time ye...
=)

Atika Ramlan said...

huuhu,kali ni xmenang..
tp dah dpt 12tiket toy story maraton,so oklaa

aizatshafiq said...

blabberina-

12 tiket toy story marathon?...
macam mane tu?...