June 15, 2010

[Review] Toy Story 3


Malam tadi aku dah pergi tengok Toy Story 3...lepas aku dah dapat invitation daripada Nuffnang untuk Premier Screening dekat GSC Midvalley Megamall...Sejak dari cerita pertama Toy Story dari tahun 1995 lagi aku dah ikut...Tapi baru kali ni Pixar Studio dengan Disney buat 3D version untuk kisah Toy Story selain Double Feature diorang hari tu...



Untuk movie Toy Story 3...Aku bagi 5 bintang daripada 5...memang best...dan boleh kat sejak dari mula cerita tu sampai la habis...aku fikir nak gelak je...sebab memang banyak-banyak part-part lawak dalam kisah kali ni...Aku cerita serba sedikit tentang cerita ni...Toy Story kali bila Andy dah besar...So...Andy nak pergi kolej...jadi bila dah jadi remaja...mainan-mainan lama pun dah tak main...jadi apa yang dia nak buat dengan mainan tu?...korang tengok la ye...Apa kaitan dengan Sunville?...Tengok tau...


Bila nak tengok nanti...korang tunggu part bila Buzz dah kena sawan Spanish...tak pasal-pasal jadi orang Spanish....korang tengok tau...memang best...Kira tak rugi la kalau tengok movie kali ni...Lepas tu korang tengok jugak character Lotso...Comel kan?....Nak tahu dia ni siapa?...Tungggguuu !!!!...hehehe...


Aku tak boleh nak story panjang...sebab masih keletihan...jadi aku nak rehat...nanti kalau dah keluar kat panggung Khamis ni...jangan tak tengok ye....Aku gerenti cerita kali ni best...hehehe...

so...aku bagi 5/5 untuk Toy Story 3...

15 comments:

Unknown said...

waaa
ni yg jeles ni
:(
da la dpt tiket free
wuwuwuw~

www.dunialandax.com said...

nak tgok gak..tp x der mase..bz gler~huhu

aizatshafiq said...

ery farieha-

hehehe...
takpe2...
next time boleh try lsgi...
=)

aizatshafiq said...

enchix landax-

movie best...
try la cari mase yang seswai ye...
=)

Ms. Qhayal said...

yeay..nak pegi tgk toy story ni esok...

aizatshafiq said...

aren-

tak keluar lagi kat panggung...
Khamis ni baru keluar...
pergi la serbu yer...
=)

nabilah_2908 said...

cerita ni mmg sy ikuti dr toy story 1 smpai la ke ts2...n tkkn lepaskn peluang tuk ikuti ts3 ni.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
RENUNG-RENUNGKAN

Faiez Esa said...

nak tgk jugakkk... nuffnang x jemput aku punn :((

mr-merlot.blogspot.com

gnesop said...

aku x berjaya dpt jemputan..
tp aku akan gi tgk filem ni..huhuhu

aizatshafiq said...

nabilah_2908-

sama la kita....
pergi tengok...jangan tak tengok...
memang best...
=)

aizatshafiq said...

Mr Merlot-

next time try la lagi...
Nuffnang slalu buat event macam nie...
=)

aizatshafiq said...

sop-

pegi..pegi...
best giler...
gelak dari mula sampai habis...
hehehe...

Ms. Qhayal said...

ohohoho..da tgk da selasa ritu..
i dpt tiket special screening dr senheng..siap tgk marathon 3muvi 3D toy story dr 1 smpai 3. berasap bontot dok dlm panggung lama2..haha
serius best Toy Story 3! rasa nk tgk lg..

aizatshafiq said...

aren-

best kn?...
heheehe...
tengok 3 cerita sekali gus ke?...
penat2...

=p

Ms. Qhayal said...

yup,,tgk 3 cite skali gus. mmg pnt beb. krem kaki aku dok dlm panggung lme2.nk beku pn ade.haha..tp xpe.toy story mmg best lah.klakar beb!