June 17, 2010

Nokia N78 hilang....

Kecewa...

tu yang aku rasa bila handphone "dia" hilang...Handphone Nokia N78 yang dah dipakai oleh "dia" hilang...Aku pun tak tahu macam mana boleh tercicir...Tapi tu je yang aku dapat katakan...Lepas je makan dekat Ani Sup Utara kat Putrajaya...aku dan dia terus balik...Bila sampai dekat rumah baru perasan yang handphone tu dah hilang...Aku cuba untuk patah balik nak mencari...Tapi tiada...Arghhhhh.....

Agak kecewa sebab aku ada guna jugak phone tu time kat kedai...Aku online pakai phone tu...jadi aku agak terasa sebab aku pegang phone tu di saat-saat phone tu nak hilang...jadi macam sekejap sangat benda tu nak terjadi...Aku agak kecewa jugak...tapi nak buat macamana...dah tak ada rezeki kot...hmmmm....


Dan aku rasa memang phone tu takkan dijumpai dah...Walaupun dijumpai oleh orang lain...sebab susah orang nak bagi balik phone bila dah jumpa...Tambah-tambah pulak N78...lagi la...Sebab bila dah jumpa...tu dah jadi hak diorang...hmmmm....Jadi mana la tau kalau ada blogger-blogger yang terjumpa ye...Bagitau la kat aku ye...

12 comments:

Jom Masak Channel said...

saya baru je makan kat ani sup tadi..takde pulak nampak fon tu..

maybe misplace kot..cbe cari betul2..

esther said...

sabar lah yer...tepon jer ilang...ngan awk ilang dh ler..huhuhu

نورول فريده said...

woah ,
semalam HP sy pun ilang .
puas sy carik kat klinik kesihatan , sbb smalam wat medical check up .
cek dlm beg pun tak jumpa .
pastu puas la tahan diri dari menangis haha .
last2 bangun dari tido , handphone ada atas meja . mak jumpa kat bilik sebelah , alhamdulillah :D

bdk baekkk said...

jgn cmtu,saba2,mnde nk hilang da =)

aizatshafiq said...

nur hidayah isa-

dah pegi balik dah kat ani sup tadi..
memang takde...
dan memang dah hilang...
huhuhu

aizatshafiq said...

esther-

kalau saya hilang...
tutup la blog nie...
hehehe

aizatshafiq said...

fieyda-

ye ke...
rasenye yang ni tak jumpa dah...
sebab tak tau jatuh kat mana...
lagipun ni kat luar...
jadi susah sket nak cari...
huhuhu...

aizatshafiq said...

bdk baekkk-

ok dear...
=)

Unknown said...

da penah rasa hp hilang
da la time tu urgent
ya Allah rase nak nanges
huhuu

s h a said...

huhuh...saba je la...xde rezekila tu kot...sy xde plak pg area putrajaya...mungkin ade yg lebeyh baik pasni...

aizatshafiq said...

ery farieha-

tu la...
kecewa jugak...
semapt jugak patah balik...tengok2...
mana tau kalau terjumpa...

huhuhu

aizatshafiq said...

shee-

insyaaallah...
mungkin juga...