June 12, 2010

Day 1: Aktiviti di Johor Bharu [Part 1]

Aktiviti ketika berada di Johor Bharu...
Date: 11 June 2010
Time : 9.00 p.m.

Ni gambar dekat Marina Bay...Dekat dengan Danga Bay...memang banyak kapal-kapal layar kat situ...Katamaran pun ada...Tak tahu la siapa yang punya...


Lepas tu jalan-jalan dekat dengan Danga Bay theme park...Aku rasa kalau pergi Sunway Lagoon lagi berbaloi daripada main kat situ...sebab agak mahal...stu game kat situ aku tengok paling murah pun RM4...Kalau pergi Sunway Lagoon...bayar RM40++ dah boleh main macam-macam...




Kat situ ada jugak night market...ala-ala uptown...banyak jugak barang-barang kat situ..sekarang ni kan tengah musim World Cup...so memang banyak yang jual jersi-jersi ni...aku tak ambik gambar sangat kat uptown nie...sebab sibuk dok tengok-tengok barang...


Habis je kat Danga Bay...pergi jalan-jalan cari makan...Aku tak tahu nama kedai ni...tapi yang aku tahu restoran ni dekat dengan restoran Aliff dekat belakang Plaza Angsana...Aku order Mee Rebus...memang kena dengan selara aku...maybe next time boleh try lagi...


Cukup setakat tu dulu aktiviti hari pertama aku kat sini...Nanti aku try upload gambar lagi...

6 comments:

s h a said...

ouh...mcm besh jew...sy x smpai lg johor bharu...huhuh...

iniAKU said...

wahh..danga bay,,sgt besh.
lame dh x pegi..naek kapal kat citu pon besh.Danga Cruise :)

aizatshafiq said...

shee-

memang best...tapi tak sangat jugak...
sebab semalam sampai kat Danga Bay...tapi kat situ banyak construction jalan yang dibuat...
jadi sekarang ni tak sesuai sangat nak jalan2...

aizatshafiq said...

iniAKU-

ye ke?...
brape rate nak naik kapal kat situ?...
tak pernah naik pun...

Unknown said...

danga bay..
x la bes mane bg ery
hehhe :P

aizatshafiq said...

ery farieha-

same la...
bagi saya biasa2 je kot...

=)