June 13, 2010

Day 2: Aktiviti di Johor Bharu[Part 2]


Hari kedua di Johor Bharu...Tak banyak tempat yang sempat singgah...Cuma jalan-jalan kat Danga Bay sebab kebetulan kat situ hari ni ada perlancaran Kelab Drag....di tambah pulak dengan pameran kereta kat situ..Aku sampai kat situ awal...lebih kurang pukul 12 tghari....jadi kereta yang datang untuk pameran masih tak sampai lagi...jadi tak banyak yang ada...cuma ada kereta kategori Vintage je...Aku puas hati sebab dah dapat belon besar...cuma tak boleh nak bawa balik je....hehehe...


Ni antara kereta drag yang dipamerkan kat situ...Korang tengok je la tayar belakang kereta tu...besar gile....


Ni rupa bentuk dalam kereta tu....Tengok je la stereng dia dengan gear knob kereta tu...Pelik semacam je...


Yang ni pula sales girl yang bertugas kat Danga Bay...diorang bukan setakat jual minyak untuk kereta...tapi minyak untuk orang pun ada tau...hehehe....aku agak lawak jugak bila diorang ni datang kenalkan produk kat kitaorang....mula ingatkan minyak untuk kereta tapi last-last untuk kekuatan dalaman lelaki...ish3...


Kat atas ni gambar kat Plaza Angsana...Kalau korang besarkan gambar ni mesti dapat tengok lagi clear...cuba korang tengok ayat untuk "entertainment"...nak tergelak jugak aku tengok...hahaha...


Basikal untuk posmen zaman dulu...Bukan senang nak jumpa tau...Ni aku jumpa time aku dah on the way nak pergi ke Muar...

3 comments:

Unknown said...

erkk
gadis2 tu jual produk utk kekuatan dalaman laki?
woooo :P

aizatshafiq said...

ery farieha-

a'a...
sekali dengan minyak untuk kereta...
rasanya macam tak sesuai je nak combine dua2...
huhuhu

wawa syaida said...

bestnyaaaa...jalan jalan kat johor bahru...saya xsampai lagi kat sana....jaug berjalan luas pandangan *______*