June 28, 2010

Sebab aku menghilangkan diri

Agak lama jugak aku tak berblogging...Sejak duam nejak ni aku agak sibuk dengan kerja yang perlu disiapkan....Banyak yang aku perlu settlekan...Di tambah pula dengan broadband aku yang agak lembap debab tak sempat bayar lagi...jadi banyak yang menyebabkan aku tak berblogging...

Tak banyak yang aku nak cerita...sebab hari-hari aku berada di bilik projek...jadi setiap hari mnegadap benda yang sama...ni sebab aku nak siapkan final year project aku dan perlu bersedia untuk External Verification. alhamdulillah buat masa sekarang semua dah dalam keadaan yang baik.

Aku saja post kan gambar kat bawah ni...Dah agak lama aku tak tengok pelangi...Dan semalam, aku terjumpa pelangi dekat area kolej aku...Sungguh cantik...Tapi time tu aku tak bawak kamera...just snap pakai kamera phone yang 3.2 mp je...

No comments: