February 7, 2010

Time

Macam biasa....weekend datang dan pergi...so esok dah start hari baru...kiranya dah masuk 2bulan aku kat KL lepas cuti sem hari tu tapi baru 2kali aku keluar g jalan...disebabkan banyak sangat kerja untuk FYP...jadi masa pun tak mengizinkan....

masa sekarang cepat sangat berlalu...sejam talk rasa pun macam sejam...sedar2 dah petang....tu kebiasaannya sekarang...akhir zaman....
istilah yang kita dah dengar lama dahulu...kadang2 kita perasan tak yang kita perlu hargai masa yang ada sebab masa untuk kita dah tak cukup...akhirat makin dekat...tapi sedarkah kita?...

pernah satu malam tu aku tak tido langsung semata nak siapkan kerja...sedar2 je dah subuh....
keje baru je siap sikit...tapi masa dah pantas berlalu...

kalaulah masa boleh kita rewind balik...dah lama aku rewind balik...tapi masa yang pergi tetap pergi dan takleh kita nak rewind ke forward ke...

bilalah keje2 aku nak settle nie....time is very precious....
remember!!!...

No comments: