February 28, 2010

Bukit Jalil Part 2

Bukit Jalil Part 2....semalam aku g jomheboooohhhh....macam kebiasaan bila sebut je jomheboh...mesti orang tau la apa yang ada kat situ...tujuan utama for sure nak jumpa artis...tu memang dah jadi kebiasaan...Walaupun cuaa kat KL ni agak panas...Even kalau berdiri kat luar tak sampai 5minit...dah rasa bahang kepanasannya...Tapi sambutan kat situ memang cukup meriah...Ramaai terutama keluarga-keluarga dengan anak-anak...Secara tak langsung boleh mengeratkan hubungan silaturrahim...

Yang lain-lain, bagi aku rasa kat situ yang best boleh dapat barang murah dan banyak...biasa la...bila jual dengan harga borong....FUyooooo...banyak benda yang dapat dengan harga RM 10...tak kira la...makanan ke...air ke....Sepuloh Hinggit jer...Tu tujuan aku...Saving sket....hahahahaha....

Pastu ada macam-macam promotion...Semalam aku pergi kat booth permata hijrah...nak try product dia yang ramai membuahkan hasil yang memberangsangkan...sampai kat siu aku try terapi mata kat situ...memnag best...rasa sejuk je...Bagus...ni satu inisiatif rakyact Malaysia so...lepas tu aku beli satu product dia...coz nak try mana tau..dengan izin Allah menjadi...

Habis kat situ...aku gi jalan-jalan kat tempat lain pulak...kali ni kat booth penaja-penaja JomHeboh...macam biasa dapat la minum free....makan free...tu memang dah biasa...

Jalan punya jalan...ada satu tempat yang memang best...dan aku terus pergi tempat yang mana terdapat kereta supercar...macam Ferrari, Lamborghini, Porsche, dengan Bentley...Kira diorang buat autoshow kat sini...memang best...Aku pun ambik la gambar...Setiap sudut...sentuh for sure...mane lgi ade peluang nak sentuh kete-kete camtu...Last skali aku tengok show macam tu pun kat Terengganu masa launching Monsoon Cup yang first....tapi time tu ada Enzo la...

Aku perhati la satu-satu kereta kat situ...Tengok RoadTax kereta tu...Ferrari Scuderia...RoadTax saja dah RM10500....PErrghhhh...Hilang angan-angan nak pakai kete camtu...baru roadtax...tak masuk insurance lagi...Waduh2.....

Lepas tu jalan-jalan lagi...tengok macam-macam la...singgah dekat booth Kota Ilmu...sempat dengar ceramah kejap...Booth yang boleh kata tak ramai sangat orang jika dibandingkan dengan booth-booth lain...Kebiasaan....

Rasanya...tu je...yang aku boleh cite pasal JomHeboh kali ni...yang lain-lain aku rasa...Biasa je kot....tempat nak beli makanan murah-murah...hahahaha...


2 comments:

paraxixth said...

bently tu gua penah nampak sekali kat usj. kaler hitam. gua revers kete sambil usya bantley dan revers sampai langgar kon kat pump station. semua orang menjerit. damn!

aizatshafiq said...

paraxixth-takpe2..smua orang paham situasi lu...

sebab tu diorng jerit...hahahahaha