February 26, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah (version lawak)

Dah dua hari jugak aku tak sempat nak update blog...Gara-gara kesibukan yang aku alami sekarang...kesibukan dengan project yang perlu disiapkan dalam masa 3bulan...macam-macam hal la...nak kena confirm dengan fabricator...supplier....banyak hal yang aku nak kena buat...nak berdepan dengan orang tu...orang ni...penat tak yah nak cite la..

so hari ni...aku nak kata balik awal dari kelas tak la...dalam pukul 6 jugak...lepas settle kan table frame untuk project..terus balik rumah...balik rumah lepas je solat aku lepak depan tv jap...dengan badan yang penat...aku pun tak sedar yang aku tertido...sedar-sedar balik dah pukul 9.30...Ya Allah...dah tertinggal solat maghrib...

aku ada terbaca post siggplus...klik SINI...yang pada mulanya...err....biasa la...tapi apa yang aku jumpa hari ni lagi best dari apa yang siggplus alami...hahahaha...


nak tergelak pun ada...nak kata bangang pun ada...nak kata "dia" ni takde otak pun boleh tahan la jugak...korang nak tau apa aku jumpa hari ni?...
hahahaha...bagi aku gelak puas2 dalam nada marah....hahahaha....

Hari ni aku jumpa segerombolan taik yang tk jumpa dimana tandas....boleh tak korang bayang dekat mana tempatnya?....try guest....hahahahaha.....
dekat anak tangga yang boleh kata dekat jugak la dengan umah aku...arggghhhhh....tension pun ada....

aku pun tak paham la manusia jenis ni....apa yang diorang pikir sampai boleh melepaskan hajat kat tangga?...
dah la tempat lalu lalang orang ramai...tambah-tambah pulak esok...lif lepas time solat jumaat confirm penuh...so...ramai la mereka-mereka ini akan menggunakan tangga...hahahahaha....faham-faham je la ye...hehehe...

aku ingat bila siggplus dah hantar surat tu adalah tindakan yang akan diambil...tapi tengok-tengok respon macam lagi baaaeeeekkkkkk punya....hahahaha....


2 comments:

siggplus said...

aku rasa dah tak tahan sangat tu

aizatshafiq said...

siggplus-da nmpak sgt2...

da nk masuk seminggu da nie...

ish3...