February 27, 2010

Bukit Jalil Part 1

JommmmmmHebohhhh...hari ni aku dah pergi kat jomheboh...tak lame...sampai 3.30p.m. pukul 4.50 p.m. dah balik...kejap-kejap je...bukan nak pergi jumpa artis-artis pon...gi jalan-jalan sambil cari Permata Hijrah...nak try sekali produk diorang...elok ke tak...maklum la..ak pun pakai "spec" ni salah satu usaha aku nak try kurangkan power kat spec aku...

penat memang sangat penat...nasib baik la otw pegi tadi tkde la penat sangat coz aku tumpang member sampai kat Bandar Tasik Selatan...tkde la nak naik KTM komuter sampai kat BTS...maunya pkl 4 baru sampai...Biasa la bila guna public transport...kene la paham sket...tapi dalam banyak-banyak public transport...aku rasa KTM Komuter la yang perlu di naik taraf sebab rasanya pengguna untuk KTM ramai jugak...Cuba baynagkan...aku balik dari Bukit Jalil tadi pun terpaksa tunggu 3 tren...Ni pengalaman biasa la...Sejak aku gunakan KTM...tak pernah la tak pernah la tak crowded...Tu satu al-kisah...

Kisah kedua...JomHebohhhh...memang boleh mengeratkan silaturrahim...sererat-eratnya...Kali kelainan sket dari JomHeboh yang aku pergi tahun 2007...Tahun ni siap ada rumah hantu...aku masuk rumah hantu...Seperti kebiasaan banyak la "couple" yang masuk...termasuk la family-family...Rumah hantu kalau tak gelap tak sah la digelar rumah hantu...Sooooooooooooo....Kalau dalam gelap ape yang korang boleh imagine?...bukan aku...(untuk makluman aku masuk dalam tu sorang-sorang)....So...untuk aku takde la apa-apa yang jadi...cuma aku seronok tengok toyol dalam tu...KIUT giler...hahaha...

ok2...aku nak gi makan...sambung untuk part 2 plak yer....


No comments: