February 23, 2010

Johan Futsal IE department....

Aku dilanda krisis malam ni...dengan keadaan internet broadband biru aku yang lembab...aku pun tak faham...asyik kena refresh je...tapi kalau ikut advertisement..."LIPUTAN TERLUAS"...macam tipu jer....arghhhh....

Apa-apa hal pun Team Kelas aku dah dapat johan untuk Futsal untuk IE department...game best...menang 7-3...so..nanti dinner muka kiteorang dapat la naik pentas untuk ambik hadiah...hahaha...esok akan ada plak final untuk Volleyball...harap-harap boleh naik untuk kali kedua...diikuti pula dengan final Badminton...hahaha...setakat ni kitorang baru sapu 3 final...hahaha...SYABAS...gambar akan menyusul kemudian...=)

So...minggu-minggu berkelas macam ni tak banyak sangat yang aku dapat tulis...al-maklumlah..penuh dengan kerja...assignment...banyak la lagi...ni pun tgh siapkan assignment sebab nak hantar esok...(last minute punye kerja)...macam mana la nak maju...aysik buat kerja last minute je...kata aku kepada aku....=)...

hari-hari penuh dengan tugasan yang errr.....kerja bertangguh..

ok2....chow dulu...nak sambung berkerja pulak ni..petang tadi dah tido...so dapat cover untuk malam nie....



No comments: