July 3, 2010

Alhamadulillah...tamat juga akhirnya....

2,3 hari ni aku tak sempat nak berblogging...aku dah menamatkan pengajian aku untuk mendapat segulung skrol...jadi sekarang dah bermula la hidup aku kepada kehidupan sebenar...Bila dah tamat belajar dapat dirasakan yang semua nya dah selesai...tapi bila menghadapinya baru kita rasakan yang untuk memulakan hidup tu memang susah....

sekarang aku sah mula sibuk nak cari kerja pulak...korang masih ingat lagi yang entry aku pasal interview aku kat hotel 5 bintang?...


Isnin ni aku kena attend medical checkup dekat Prince Court...yang tu lagi satu yang aku perlu hadapi untuk digelar employee kepada syarikat tersebut...aku dapat tahu yang medical checkup nanti macam-macam yang akan diperiksa...darah, air kencing, pernafasan, pendengaran, mata, banyak lagi la...sekarang aku agak risaau sebab aku ni pakai spec...takut tak lepas je...

Nak kerja macam tu memang banyak yang kena lalui...banyak yang kena hadapi tapi semua tu aku tawakal je...Kalau ade rezeki insyaallah dapat la keje tu...Sekarang ni aku tengah cari keje lain jugak...Dah dapat satu offer hari tu...tapi tak berapa nak kena...sebab gaji kecik sangat...lagipun koz hidup tinggi sangat...lagipun aku ni duk merantau...jadi jauh dari family...susah la sikit...

aku off kat sini dulu...dah lewat sangat aku tulis entry ni...nak sambung tengok bola Uruguay ngan Ghana plak...

8 comments:

Unknown said...

waaahh
da nak keje
gud luck!
;)

aizatshafiq said...

ery Farieha-

thanks...
=)

cindir-rela said...

gud luck..:)

aizatshafiq said...

cindirela-

thanx...
=)

Fuz said...

selamat menjadi pekerja.

E`n1x said...

keje mana lepas ni?

aizatshafiq said...

peminat katie holmes-

thanks....

aizatshafiq said...

E'n1x-

tak tau nak ckp lagi...

hehehe...