July 28, 2010

Page terbaru di blog aku

Page terbaru dalam blog aku....apa yang aku cuba isi dalam page ni ialah gambar-gambar yang aku ambik...Ini adalah untuk aku belajar dan dapatkan komen dari korang semua tentang gambar yang aku ambik...Aku nak dapatkan komen dari korang semua supaya aku dapat tingkatkan skills aku untuk mengambil gambar...Jadi korang jangan lupa klik links photography tu ye...


Satu lagi page terbaru aku ialah pasal links exchange...sebelum ni aku pun ada letak links exchange dekat homepage aku...tapi nampak tak praktikal sebab ramai sangat yang dah letak links...Jadi aku buat satu page khas untuk exchange links...Jadi kepada pelawat-pelawat dan pembaca blog aku boleh letakkan links anda semua di page links exchange...sebab kat sini memudahkan aku untuk membuat lawatan ke blog korang...


Lastly, korang jangan lupa klik links ads aku yer !...Thanks everyone....

No comments: