July 10, 2010

Paul the Octopus...Prediction untuk Final

Pagi Isnin ni Final Piala Dunia diantara Netherlands dengan Spain....

So...sekali lagi tanggungjawab diberikan kepada Paul si Sotong Goreng untuk predict game ni...


Kali ni Paul ni teka Spain...Sebab Spain ade kt sebelah kiri kotak tu...sama jugak macam bila sotong ni predict tim Spain lawan Germany hari tu...Jadi sotong ni memang suka kotak sebelah kiri ke?...

Aku rasa sotong ni bagi tekanan jugak dekat pasukan yang bertanding....maklum la bila dah keluar statement yang diorng ni akan kalah...secara tak langsung nanti moral diorang down ke...sebab setakat ni memang boleh kata banyak prediction Paul yang betul...

Semalam aku tengok dekat Buletin Utama TV3...Lepas Paul popular sebagai sotong...semalam ada lagi sekor binatang...Kalau tak silap aku burung Nuri kot...Nak mencari populariti macam si Paul sotong nie....Tapi burung nie tak predict Spain yang menang...Tapi Netherlands yang menang...

So...Sekarang ni kita tengok siapa yang kena....

4 comments:

IRAH HAJERAH AZMAN said...

aku ramal spain sebab selendang kesayangan aku terbakar :P

Ramalan Juara World Cup 2010 || Spain di ramal menang.

hamzah ian said...

paul oh paul

aizatshafiq said...

iera-

selendang terbakar?...
macam mane bleh jadi cmtu?...

aizatshafiq said...

hamzah lan-

paul si sotong goreng...
hahahaha...