July 23, 2010

Award untuk anda semua


Alhamdulillah...Akhirnya blogpost aku dalam blog A Piece Of A Word akhirnya dah sampai 300 entry...Walaupun aku tahu yang ramai lagi bloggers yang dah lama pun lebih daripada 300 entry nie...Aku memang dah lama daftar dalam bloggers ni...cuma bermula tahun ni baru aku nak bergiat aktif...Bermula tahun ni jugak aku akitf dengan aktiviti Nuffnang dan belajar banyak tentang dunia bloggers...

So..Untuk meraikan entry ke 300 ratus aku kali ni...Aku nak bagi award kepada followers-followers yang setia membaca blog aku...Semua intipati dalam blog aku ni sekadar pandangan peribadi daripada aku sendiri...Walaupun kadang-kadang aku ade jugak timbulkan kontroversi dalam blog ni...Tapi semua tu pandangan semata-mata..

So...Aku jugak nak bagi award ni kat mereka-mereka yang selalu mengomen dekat blog aku ni...


Kalau sesiapa yang ada tertinggal tu harap dimaafkan la ye...Award ini aku tujukan kepada semua pembaca-pembaca blog aku...Award ni untuk korang semua yer... 

6 comments:

Unknown said...

woh
kene tag ke?
ngeh3
maceh yep!

aizatshafiq said...

ery-

same2 ye...
=)

mida said...

eh2..
kiter na jugak...???

aizatshafiq said...

mida-

boleh je...
award ni utk semua orang yang baca blog ni...
=)

TTT said...

waaaah thx mx syg :D
ingat kat TTT hehe so sweet

aizatshafiq said...

TTT-

sme2...
=)
singgah-singgah la lagi ye...