July 28, 2010

Iklan Nuffnang muncul di tengah malam

Iklan Nuffnang dekat blog aku selalunya muncul apabila mencapai tengah malam...Sebab ape ye?...Tu yang di konfiuskan...Mungkin juga sebab traffic aku tak tinggi sebab aku maintainkan 100 visitors ke atas je...Tak sampai beribu-ribu pun...Biasanya kalau otai bloggers yang mempunyai traffic yang tinggi setiap hari mesti la iklan Nuffnang dok bertenggek je kat blog diorang...Jadi blog aku masih lagi tak mencapai traffic yang tinggi...Sebab tu kot iklan-iklan Nuffnang aku selalunya muncul ketika tengah-tengah malam...




Korang tengok je kat aku punya page...Bila time dah lepas pukul 12...secara tak langsung semua tempat yang aku embedkan kat blog aku  muncul...Tapi selepas je pukul 12 tengah hari mesti takde la iklan aku nak muncul terus-menerus...tu yang aku hairankan...

so...kepada anda-anda dan kamu-kamu yang telah lama berada dalam dunia blog ni...dan bergiat aktif dengan Nuffnang ni...boleh tak korang explainkan sikit pasal benda ni...

8 comments:

emieysandra said...

ape yg emiey tahu, nuffnang mmg cm2..sb 2 rmai yg blOgwalking after 12a.m..emiey pun baru mengenal nuffnang nie..sme2 share je, nti try la tgk pasal nuffnang kt blOg otai2..

~_^

Unknown said...

haah
mmg cmtu
kalo tnye NN pun, mmg die ckp cmtu
12 tgh malam iklan kua

darkbatman said...

ok .. cmne.. dlu ak pun ade mslh yg same mcm kamu.. iklan susah giler nk kua.. byk kali anto tiket kt nuff.. jwpn same, kene sbr.hehe...

so, xkn kita nk tgu je kan? action is better than words.. so ape yg ak wt, klau 2 mgu dh xde BE, ak tuka survey kategori.. tgu till 2 weeks.. n tgk yg mane masyukk.. tanye kwn2 yg dpt byk BE. ape kategori dorg.. so bile dpt BE, iklan mmg bertenggek 24 jam.. so, jgn putus asa yer..

Aleen Aiden said...

hu3..aku punye plak salunye pg atau tghari.ptg memg lesaplah gayenye.

aizatshafiq said...

emieysandra-

ooo....cmtu ek...
tapi memang selalu jugak di tengah malam...
kalau petang2 tu jarang sket...

aizatshafiq said...

ery-

tu la...
lewat sgt iklan tu kluar...
kne slalu blogwalkin' malam la nmpak gayenye...

aizatshafiq said...

darkbatman-

thanks bro...
nty aku try...
skrang ni tgh mencuba-cuba lagi...

aizatshafiq said...

aleen-

masih perlu mencuba....
=)