July 10, 2010

[Review] Knight and Day

Aku rasa agak lambat jugak aku post review aku pasal movie terbaru lakonan Cameron Diaz dengan Tom Cruise...


Kali diorang berlakon dalam movie komedi yang mantap gandingan mereka berdua...Aku rasa kalau kepada mereka yang dah tengok movie ni tentu dah tau cerita ni macam mana...kepada mereka yang belum lagi tengok cni aku ceritakan sikit sinopsis cerita nie...

Tom Cruise as Roy Miller seorang agent CIA yang mana beliau telah dituduh sebagai pengkhianat kepada agensi tu bila dia dikatakan merancang untuk menjual 'zephyr' yang mempunyai kuasa untuk memberi tenaga kepada sebuah bandar kecil...Kebetulan dia terserempak dengan June yang tiba-tiba terlibat secara langsung dalam konflik yang telah di timbulkan oleh Roy..Kalau korang nak tahu lagi pasal movie ni...pergi la tengok dekat panggung terdekat...Memang best...

Banyak jugak scene yang boleh buat korang gelak...kira best la movie nie...Kalau tak caya korang tengok trailer movie ni...

No comments: