March 10, 2012

Selamat Pengantin Baru | Pali & Tina

Penat. Tu yang aku boleh cakap. Sebab hari ni aku drive dari Kota Bharu-Kuala Terengganu-Kota Bharu. Sorang-sorang pulak tu. Tapi bukan sebab apa. Sebab nak menghadiri majlis perkahwinan rakan aku dekat Kuala Terengganu. So, tahniah diucapkan untuk pasangan Pali dan Tina.


Semoga cepat timang cahaya mata ye.

Satu persoalan yang orang akan selalu tanya bila pergi majlis perkahwinan.

" Anda bila lagi? "

Susah betul nak jawab. Jawapan mudah belum sampai seru lagi. Hahaha. Aku rasa meti yang bujang-bujang kat luar sana kalau pergi majlis perkahwinan ni mesti tak lari dari persoalan ni kan? Hari Isnin nanti aku ada kenduri dekat Besut pulak. Nasib baik la time off days. So, sempat jugak la nak pergi jenguk-jenguk kenduri kawan-kawan. Kalau dah naik laut nanti, memang tak ada peluang la nak kunjung-mengunjung ni.

So, malam ni nak rehat. Penat driving sepanjang hari.

P/S : Nasib baik aku tak tunggu untuk Big Jam Concert kat Dataran Syah Bandar, Kuala Terengganu. Kalau tak tau la pukul berapa sampai rumah. 

6 comments:

Aida Azryn said...

selamat pengantin baru buat mereka. ;)

aku HaniAsyira said...

anda bila lg.. hahaha

aizatshafiq said...

@Aida Azryn

Semoga berkekalan ke anak cucu... :)

aizatshafiq said...

@HaniAsyira

Errr...bak kata Fasha Sadha...

" No Komen "

hehehe

ProfHariz said...

Tak remajalah tak layan Big Jam Concert!

aizatshafiq said...

@profHariz

Hahaha..aku tak pegi punnn..
Tapi concert free for sure la ramai orang pegiii.. :p