March 5, 2012

Sekitar Perlawanan Kelantan vs Negeri Sembilan

Semalam aku pergi Stadium Sultan Muhammad ke IV. Tengok perlawanan antara Kelantan vs Negeri Sembilan. Dah lama jugak aku tak pergi stadium. Paling last aku pergi kalau tak silap aku 3,4 tahun lepas. Tu pun time kat Terengganu.


So, tiket untuk game semalam RM15. Sebab lama sangat tak pergi stadium, aku pun dah tak tau berapa harga tiket. Sampaikan member aku tanya harga tiket pun aku bantai je harga RM20. Hehehe. Maklumlah, lame sangat tak pergi. Walaupun stadium tu tak lah jauh sangat dengan rumah aku. Kalau jalan kaki tu dalam 15minit je.

So, jom aku share sikit gambar time dekat stadium semalam. 

Sebelum perlawanan bermula
Gol pertama Kelantan pada minit ke 2.
Sekitar perlawanan malam semalam
Perlawanan semalam berakihir dengan keputusan Kelantan 2-1 Negeri Sembilan. Gol di saat-sat terakhir oleh Chanturu memberikan point yang bermakna untuk asukan Kelantan. Sekaligus, mengekalkan takhta liga.

2 comments:

Jard The Great said...

salam aizat!! kat twitter pon aku tak nmpk kamu. ke aku jarang main twitter? hehehe

hope u're doing fine. maklumlah rasanya dah berkurun tak berbalas2 msj kat blog memasing kan. =)

aizatshafiq said...

Wassalam...
Kat twitter still aktif tapi jarang2..hehehe
Sekarang ni jarang online...sebab keje 2minggu,2minggu..time offday je la online..huhuhu

Alhamdulillah..sekarang ok je...baru sekarang nak aktif balik...susah nak tinggalkan dunia blog... :p