March 9, 2012

Unifest, USM Kubang Kerian | Terjumpa Joegrimjow

Hari ni aku pergi ke Unifest dekat USM Kubang Kerian. Buat pertama kalinya. Sebab sebelum ni aku tak pernah masuk pun kampus USM ni. Sekadar ke Hospital USM tu ade la. Kebetulan pulak, aku tengah offdays sekarang ni, so, ambik peluang la nak kenal kampus USM. Bukan boeh masuk hari-hari kan? Sambil-sambil tu aku ambik la peluang nak jumpa member lama yang rasanya dah lebih 8 tahun tak jumpa. Paling last tahun 2004.

Dewan Utama Kampus USM, Kubang Kerian
Sampai je kat sana, macam biasa la. Dah nama Unifest. Mesti la macam-macam aktiviti yang ada. Tambahan pulak, Kampus USM kat sini untuk kos-kos berkaitan dengan kesihatan. Mesti la banyak pameran yang berunsurkan kesihatan. Aku pun tak ambik banyak gambar hari ni. Sebab banyak borak-borak dengan member aku. Jadi nak ambik gambar pun macam malas je. Hehehe.


Kebetulan jugak hari ni, aku jumpa blogger Joegrimjow Aku rasa korang pun kenal dia ni kan. Ni pertama kali aku jumpa dia face to face. Sebab sebelum ni pernah jugak plan nak jumpa. Tapi tak kesampaian. Hari ni baru ada rezeki nak bertemu.Tapi kali tak ambik gambar la. Sebab tempat tu public sangat. Nanti lain pulak orang cakap kan. Hehehe.

Malam ni, tak tulis panjang la. Sebab esok aku nak ke Kuala Terengganu. Biasalah, bila dah cuti sekolah ni la banyak kenduri kahwin yang nak di attend. Sebab esok jugak kenduri kahwin kawan aku dekat Tok Jiring, Kuala Terengganu. Jadi malam ni nak rehat-rehat sikit. Sebab esok nak drive pergi balik dari sini. 

2 comments:

aku HaniAsyira said...

dekat sgt dah tok jiring tu.. hohoho

aizatshafiq said...

@HaniAsyira

Laaa..ye ke..
Mane tau kot2 terjumpe ke...hehehe