March 31, 2012

Ingatkan tak bayar letrik, rupanya Earth Hour

Cuba bayangkan bila korang pergi mall tiba-tiba tengok banyak lampu tutup. Tak ke pelik.Sebab baru pukul 8malam. Ni sebabnya aku ni dah tak peka dengan apa yang berlaku. Sebab hari ni, sambutan Earth Hour, bermula pukul 8.30 malam, 31 Mac 2012.


Ok. Malu sebab aku macam orang pelik je bila tanya dekat orang kat kedai tadi. 

Aku :Apasal gelap je nie? Takde elektrik ke?

Salesgirl : Bukan la. Kan hari ni earth hour.

Aku : Erk?. Boleh lupa la pulak.

Ok. Malu kat situ. Boleh pulak tanye kan. Sedangkan dalam blog, dalam radion semua ada sebut pasal earth hour. Aku pulak yang tak teringat pasal tu. 


Haa. Tengok tu. Gelap je. At first kalau aku tak tanya tadi memang tak tau la kenapa. Ingatkan KB mall ni tak bayar letrik. Sebab tu kena potong. Hahaha.

P/S : Maybe Earth Hour ni kena kasi advertise lebih sikit kot. :p

2 comments:

Liza_Liz said...

malu kot..haha ^^

aizatshafiq said...

@Liza

hahaha...
*sorok muka bawah bantal... :p