September 2, 2009

Perjalanan....

Semalam aku dalam perjalanan pulang dri kampung halamanku....
sampai je kt KL...
aku terus ke Lowyat...
mengikut nafsuku untuk membeli kamera yang amat perlukan....
maklum la...
kalau duduk kt Rawang...nk turun KL...
jauh la jgk...
tmbah2 dgn keje lagi...
so..aku teruskan perjalanan ku ke Lowyat...
sampai je kat Lowyat...aku terus ke tempat yang aku nk tuju...of coz la kedai kamera...
naik je escalator...
aku terserempak dengan satu pasangan Melayu...
yang mane perempuannye bertudung....
tgh berpeluk atas escalator tu...
hmmm....di Bulan Ramadahan macam nie...
aku tk tau nk kate cmne...
tu la ape yang aku nmpak....

harap kite menjadikan bulan ramadhan nie sebagai pemangkin untuk kite pertingkatkan amal kite...
termasuklah diri aku sendiri....
Insyaallah...

No comments: