August 27, 2009

At Mc' D

Salam ramadhan....
Ketika aku menulis post nie aku kt Mc' D The Mall...
tgh tuggu time masuk waktu berbuka puasa...
Hari nie...aku terkejut bile aku duduk kt kerusi Mc' D...
Bukan sebab terkejut dengan harge makanan...tpi terkejut dengan satu pasangan yang aku jumpe....
aku bergerak keluar dari surau lepas solat asar...terus ke Mc' D coz tk tau nk lepak mne dh.....
smbil2 online...
aku ternampak satu pasangan nie...
satu pasangan lelaki & perempuan tgh makan mc'd....
tgh2 puase cmnie....
so...bagi kita yang knal bangse kite sendiri...
ape sal la diaorng wat mcm tu...
tk malu ke?...
di tempak yang t'buka...
smpat lgi melantak mc'd tu....
nk kate kerje keras...
mmg tk la...
zaman nabi dulu pn...tgh b'perang boleh lgi puase....
ni kn kite...
keje pn dlm aircond...
puase still ponteng lgi....
hmmm....
ape nk jdi dgn bangse seagama kita...
mne budaya ketimuran kite?....
mne pegangan agama kite?...

Insyaallah...tu je yg aku bleh taipkan kt cni...
sskarang pn dh dkt pkl 7pm....
so dkt mc' d nie dh start b'atur panjang....
nasib baik la aku sempat bli...
klau nk b'atur...
fuhh....
bleh thn jgk.....
hahaha...

SELAMAT BERBUKE....bg yg berpuase....

5 comments:

Pisey said...

uhhh wahh.
patut mu wat terbalek meja sep2 yo tuh.haha.

waaa.ak nop tiket!!

btw.ak xdop lah numbe mu.
haha.

balqissy said...

erk??? xpuasa dan makan terang-terangan? apesal tak call jais? pantang benar -_-!

aizatshafiq said...

mmg pntang pn...
aku pn tk tau...
ape la nk jd ngan bangse kite nie...

mia sarah hemiza said...

takde kete mayat lalu plak kan kat ctu! ish..

aizatshafiq said...

2la...klau ade kete mayat lalu...
bleh angkut ngan diorng2 skali kn...
bru diorng tau...