September 3, 2009

Ragam satu malam...


Entry aku hari nie pasal perjalanan malam kiteorng kt KL...

smalam...lepas blk je dari keje..kiteorang decide nk b'buke puase kt KL...
kebetulan pulak membe kepade membe aku nk jumpe membe die kt ampang...
so..dlm pkl 5.30 kiteorng pn memulakan perjalanan ke ampang...
sepatutnye...time2 balik keje cmnie mmg tk patut gi KL sebab jalan memang jem gle...
tmbah2 bulan puase...so..kiteorng nekad jgk...
dengan pengalaman aku selama hidup di KL...
kiteorang berjaye mengelakkan jem sampai la ke Ampang...Alhamdulillah....
so...time waktu berbuke..kiteorang berbuka kt satu restoran asam pedas kt Kampung Pandan...

asam pedas Melaka...located at Kampung Pandan

fuh...bleh tahan jgk la die punye asam pedas....(klau ade tempat2 lain bleh recommend la yer)..
lepas solat maghrib kt Masjid Kampung Pandan...
kiteorng terus berjalan di KL...
tup..tup...
dh smpai kt KLCC...
smpai je kt taman KLCC...aktiviti biase yg aku lakukan...photoshooting...


tgh kiteorng photoshoot kt ctu...mcm2 la aku tgk...
macam yg korang tau...kt area2 tu kn ade masjid...so..kedgran la org semayang terawih kt ctu...
aku pn dh serba salah sebenarnye...mklum la..org kt masjid...kite kt tman...
tk patut...tk patut...
tpi aku jumpe benda yang lgi tk patut...
ramai pasangan melayu yang melepak kt ctu...
siap baring2 atas riba lgi...
so..ape kejadahnye?...
smpai je kt area kolam KLCC...lain plak aku jumpe...
nie bkn pertama kali aku jumpe...dh byk kali sngat dh...

so ape yang korang bleh kate dgn gmbar di bawah ini?...




No comments: