January 31, 2011

Wah ! Jana RM 1000++ dengan Churp-Churp | Teringin jugak aku

Churp-churp. Churp-churp.

Ade gaye macam burung tak? Hehehe. Berape ramai lagi yang tak join Churp-Churp? Angkat tangan. KAli ni aku nak ajak korang kat luar sane join Churp-Churp. Sebab ape? Sebab churp-churp ni bessssttt. Hehehe. Yang penting churp-churp ni boleh jana pendapatan korang jugak. Tapi dengan syarat korang ade blog ke, facebook ke, twitter ke. Semua tu booleh tolong korang menjana pendapatan dengan churp-churp. 

Tak percaya?

Sumber : Redmummy

Banyak kan? Tapi tu pendapatan Kak Red yang sememangnye seorang blogger yang popular di alam blogger ni. Kalau nak dibandingkan dengan aku ni. Memang jauh berbeza la. Ni pulak aku punya earnings. 


Jauhnyeeeee kalau nak dibandingkan dengan Kak Red. Tapi takpe. Sikit-sikit. Lame-lame jadi bukit. Hehehe. Kalau korang nak tahu lagi ape tu Churp-Churp, boleh tengok kat entry aku pasal Apa Itu Churp-Churp ?

Jangan lengah-lengah lagi. Makin cepat korang join. Makin cepat la korang boleh jana pendapatan. Betul tak? =)

3 comments:

Anis Adila Aris said...

saya dah join churp-churp nie..hehe

Anep™ said...

giler la kak red, memang banyak kot pendapatan dia, mengancam, hehe. aku pon bape sen jer..

BLOG GEMPAKZ SIOT

aried said...

sangat menarik!!... aried dah cuba!! Memang berbaloi dan sebenarnya ada cara khas untuk tingkatkan earning chuprchurp ini!! Mari baca tips tingkatkan earning churpchurp...