January 3, 2011

Ke Rantau Panjang on the 1st of January 2011

1st of January 2011 aku sambut New Year dengan pergi jalan-jalan kat Rantau Panjang. Kalau diikutkan pada rancangan asal nak ke Kuantan. Tapi dalam news tv inform yang dekat Kerteh banjir. So, cancel. Jadi tukar program pegi ke Rantau Panjang. Sambil-sambil tu bawak member-member pergi jalan kat Kota Bharu.


Ni gambar yang aku ambik semalam. Ni pun snap dalam kereta je. Actually, time aku sampai kat Rantau Panjang ni, level air sungai Golok dengan jalan ni dah same tinggi. Takut jugak aku tengok. Lepas je Kompleks CIQ tu boleh nampak yang paras air sungai dah same. Air pun dah melimpah-limpah masuk ke atas jalan. Sebab tu decide nak patah balik. Tapi bila dah dapat masuk sampai dalam. Dapat parking pulak tu. Terus cancel. So, aku pun teman la member-member aku beli barang. Hehehe. 

Tu la aktiviti aku time 1 January 2011. Time aku type entry ni aku dah pun kat atas katil. So, ngantuk sangat. Whole day driving tadi. Nak rest. Esok kita sambung cerita lain pulak. Nite all !

*Ape reaksi korang bila tengok gambar tu? Budak tu dok main air. Dekat dengan kereta lalu lalang. Korang rase macam mane?

4 comments:

Unknown said...

erk selamba mak dia bg main
dah la macam baby lg
kalo budak2 sekolah mgkn la. hohoh

Unknown said...

BTW..... Sy org kelantan....
Post title tu silap... January 2011...

aizatshafiq said...

@ery farieha

tu la pasal...memang selamber betul...
aku pun cuak jugak tengok...
huhuhu

aizatshafiq said...

@azrul azmi

hahaha...masih baru dengan tahun 2011...
thanks bro...tak perasan pun semalam...=p