January 20, 2011

Pemilik Chevrolet Camaro @ KLIMS | Baru aku tahu

Aku lambat tahu mengenai info ni. Baru hari ni aku tahu yang siapa pemilik kereta Chevrolet Camaro yang dipamerkan kat KLIMS hari tu. Rasenye dah dekat sebulan dah ni. Hahaha.


Sape yang pegi kat KLIMS hari tu, aku rase mesti tengok kereta Chevrolet Camaro ni kan? Kalau tak silap aku, harga kereta ni time tu RM 488,888. Untuk model ni. Dan time di pamerkan kat situ, kereta ni dah pun ade pemiliknya. 

Korang nak tahu siapa?



Kalau tengok kat no plate tu. Korang mesti kenal. Jejai, ataupun Rizal Ashram. Sebab no plate ni pernah digunakan pada kereta Jejai sebelum ni. Tak mustahil kalau kereta ni diambik no plate dari kereta lama Jejai yang dulu. Kereta kat bawah ni la.


Plate tu dah same. Rasenye memang dah sah kereta dia kot. Lagi bukti yang mengukuhkan pendapat aku. Gambar kat bawah ni pulak.


Dah terbukti la nampaknye. Memang betul la kereta Chevrolet Camaro ni Jejai yang punya. Gambar ni aku jumpa kat Syokkahwin.com.


**Bila la nak merasa naik Camaro ni ye?...hmmmmm

5 comments:

Unknown said...

mungkin kot memang kereta dia..i pun pnh nmpak gmbr yg last tuh

aizatshafiq said...

@ienafazlyna

ye ke?...
nampak katne tu?...
=)

Firdaus Kasim said...

betul ke apa yg aku tgk nie? huhu

aizatshafiq said...

@firdaus kasim

hahaha...
sila percaye...=p

chevrolet dealers connecticut said...

Kalau tengok kat no plate tu. Korang mesti kenal. Jejai, ataupun Rizal Ashram. Sebab no plate ni pernah digunakan pada kereta Jejai sebelum ni. Tak mustahil kalau kereta ni diambik no plate dari kereta lama Jejai yang dulu. Kereta kat bawah ni la.